پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تشییع پیکر شهید آیت‌الله سلیمانی در بابلسر/ خداحافظ ای داغ بر دل نشسته

0

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس فرهنگی|مازندران بار دیگر بوی غم گرفت و امروز با فرزندی از این دیار وداع می‌کنیم که در مردمداری، مجاهدت، دلدادگی به شهدا و جانبازان و خانواده شهدا شهره بود و این مسئله را می‌توانستی با حضور در مراسم‌های مختلف ببینی.

امروز مازندران سیاه‌پوش شد و با اعلام عزای عمومی سه روزه در مازندران، مردم برای وداع آخر با پدر معنوی خود که سال‌ها با او و یادش می‌زیستند به خیابان آمدند تا با مردی از تبار زهد و تقوا خداحافظی کنند.

حضور خودجوش و یکپارچه مردم در مراسم تشییع آیت‌الله سلیمانی نشان داد مردم فهیم و با فرهنگ استان مازندران نیکی‌ها را فراموش نمی‌کنند و رفتار اسلامی و محبت را جبران می‌کنند.

 

 

به‌واسطه شغلی که داریم و گزارش‌های مختلف از مراسم‌های، فراوان و از نزدیک با آیت‌الله شهید عباسعلی سلیمانی برخورد داشته‌ام و همیشه او را بشاش دیده‌ام و تنها چیزی که از این مرد مجاهد به یاد دارم خنده‌های همیشگی‌اش و دلدادگی به شهدا و جانبازان بود و این را به وًوح از زمان حضورش در مراسمات دینی و فرهنگی و در کلامش می‌توانستی ببینی.

حالا باید از مراسم تشییع و وداع با این‌مرد بزرگ بنویسم، از حضور با شکوه مردمی که جانانه آمدند تا با یار دیگری از انقلاب وداع کنند.

امروز مردم وفادار مازندران با مردی از تبار خوبی‌ها و نیکی‌ها وداع می‌کنند و مردی از جنس مهربانی و مردم بابلسر امروز در ۸ اردیبهشت ماه آیین تشییع از دانشگاه مازندران تا‌مصلای بابلسر در حالی در روز گرم بهاری آغاز شد که مردان و زنان با غیرت مازندرانی از ساعت‌ها قبل در محل تشییع گرد هم آمده و دسته‌جات عزاداری از سراسر مازندران برای وداع و تشییع این عالم مجاهد به صف شدند.

 

 

تشییع پیکر پاک عالم‌مجاهد آیت الله شهید عباسعلی سلیمانی نماینده مجلس خبرگان رهبری در بابلسر با حضور اقشار مختلف مردم و حضور با شکوه نسل جدید آغاز شد تا مردم دیار بابلسر شهر خون و شهادت که افتی دیرینه با شهید و شهادت دارد با مردی وداع کنند که سالیان سال در سنگر نماز جمعه برای شان از نیک بودن و خوب بودن‌گفته بود و امروز بر دستان مردان و زنانی تشییع می شود که به خوبی قدردان مجاهدت های این عالم هستند.

 

مردم‌مازندران امروز بعد از اقامه نماز جمعه در قائمشهر از مصلای این شهر تا میدان طالقانی با پیکر این عالم نستوه وداع می‌کنند.

مردم با غیرت سوادکوه، زادگاه آیت‌الله شهید عباسعلی سلیمانی اما امروز بی قراری از همیشه به انتظار دوست و یار مهربان خود نشسته اند، مردمانی که به خوبی تلاش این عالم را برای عمران و آبادانی روستاها و نقاط دورافتاده دیده‌اند و خود را مدیون تلاش‌های این مرد بزرگ برای خدمت‌رسانی می‌دانند و مراسم تشییع با این مرد خوبی‌ها را از سپاه سوادکوه به سمت‌میدان امام خمینی شهر زیرآب برگزار خواهند کرد.

در این مراسم به همراه مردم جمعی از مسؤولان از کشور و استان مازندران حضور دارند.

آیت‌الله لائینی نماینده ولی فقیه در استان، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا، حسینی‌پور استاندار مازندران، صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی، شفقت معاون وزیر کشور، معاون بانک ملی کشور و …. حضور دارند.

پایان‌پیام/ ۸۶۰۰۲/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.