پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تشییع پیکرهای مطهر ۲ شهید گمنام در مازندران

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، محمدحسن سلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در جمع خبرنگاران از میزبانی استان مازندران از پیکر‌های مطهر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس خبر‌داد و گفت: پیکر‌های مطهر این شهدا صبح امروز در معراج الشهدای تهران تحویل مسوولان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران شد و بعدازظهر وارد استان می‌شود.

وی افزود: پیکر‌های مطهر ۲ آلاله زهرایی پس از ورود به استان مازندران به معراج الشهدای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مازندران منتقل می‌شود و محفل شهدایی با حضور این شهدا عصر پنج‌شنبه ۳۰ آذر و جمعه یکم دی در جوار حرم هشت شهید گمنام این مرکز برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه پیکر مطهر شهید گمنام ۱۹ ساله از عملیات محرم شنبه دوم دی تحویل مسوولان شهرستان میاندورود می‌شود، یادآور شد: مراسم وداع با پیکر مطهر این شهید گمنام شنبه دوم دی در روستای طبقده برگزار خواهد شد.

سلامی با بیان اینکه ده‌ها مراسم وداع مردمی در این شهرستان پیش بینی شده است، گفت: عصر یک‌شنبه مردم شهرستان میاندورود در یادواره شهدای این شهرستان با پیکر مطهر این شهید گمنام وداع خواهند کرد.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران افزود: پیکر مطهر این شهید گمنام دوشنبه چهارم دی در شهر طبقده تشییع و در محل دارالقرآن این شهر خاک‌سپاری خواهد شد.

سلامی اضافه کرد: همچنین پیکر مطهر شهید گمنام ۲۴ ساله از عملیات عاشورا در میمک دوشنبه چهارم دی تحویل مسئولین شهرستان محمودآباد می‌شود.

وی با بیان اینکه ده‌ها محفل وداع مردمی در مساجد، مدارس و دانشگاه‌ها پیش‌بینی شده است، از برگزاری مراسم تشییع این شهید گمنام در روز چهارشنبه ششم دی همزمان با روز وفات حضرت ام البنین و تکریم مادران و همسران شهدا در شهرستان محمودآباد خبر داد و گفت: پیکر مطهر این شهید گمنام در پارک پردیس سرخرود خاک‌سپاری خواهد شد.

سلامی خاطرنشان کرد: مردم استان مازندران در ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) میزبان ۱۱ شهیئ گمنام بود که در شهر‌های رامسر، فریدونکنار، بابلسر، آمل، بابل، قائم‌شهر، ساری، میاندورود و گلوگاه تشییع و تدفین شدند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.