پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تشکیل ۲۹ هزار صندوق قرض الحسنه اشتغال‌زا در بسیج سازندگی/ آغاز اجرای طرح‌های ۱۲ گانه در قرارگاه اقتصاد مقاومتی

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سردار محمد زهرایی صبح امروز در حاشیه رزمایش گروه‌های جهادی بسیج کارگری با محوریت سپاه کربلا ضمن تسلیت شهادت آیت الله سلیمانی، با اشاره به روز قشر بسیج کارگری، اظهار کرد: دوم اردیبهشت شهادت شهید برونسی که به نام روز کارگر نام گرفته است.

وی افزود: رزمایش عمومی شامل جهادگران فاطمی است که  در هر سال عام گروه‌های جهادی، در نقاط مختلف کشور ۱۲ نوع خدمت انجام می‌دهند.

سردار زهرایی خاطرنشان کرد: رزمایش‌های تخصصی مخصوص اقشار در راستای تحقق شعار سال صورت می‌گیرد که امسال با توجه به شعار سال بسیج کارگری این رزمایش را برگزار کرد.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه بیش از ۳ هزار پایگاه بسیج کارگری در کشور وجود دارد، گفت: در هر پایگاه یک گروه جهادی تشکیل شده است و بسیج کارگری خود را ملزم کرده با توجه به تخصصی که در پنج دسته تقسیم شده، به جامعه هدف خدمات بدهد.

وی از اجرای طرح‌های ۱۲ گانه در قرارگاه اقتصاد مقاومتی اقشار تخصصی بسیج خبر داد و گفت: طرح اهدای نشان اقتصاد مقاومتی به مراکز و واحد‌های تولیدی یکی از این طرح‌ها است که توسط بسیج کاگری در حال اجرا می‌باشد.

سردار زهرایی در پایان اعلام کرد: نزدیک به ۲۹ هزار صندوق قرض الحسنه اشتغال‌زا با عضویت یک میلیون و ۳۰۰ هزار خانوار تشکیل و در سال گذشته نزدیک به ۵۰ هزار فرصت شغلی توسط این صندوق‌ها ایجاد شده است.

پایان پیام/۸۶۰۴۸/م

 


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.