پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تشکیل هسته های نخبگانی مسئله محور در کشور

0

به گزارش خبرنگار مهر، احسان چیت ساز بعدازظهر چهارشنبه در مراسم معارفه رئیس بنیاد نخبگان مازندران با اشاره به تشکیل هسته پژوهش نخبگانی برای رفع مسائل واقعی مازندران، توانمندسازی و مشارکت دانشجویان مستعد را برای حل مسائل کشور از جمله اهداف برشمرد و گفت: هزار میلیارد ریال برای رفع مسائل واقعی استان از سوی معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری تخصیص داده شده است.

وی اجرای طرح شهید احمدی روشن را از جمله پروژه‌ها برای حل و مشکلات مسائل واقعی کشور یاد کرد و گفت: در این راستا هسته‌های نخبگانی مسئله محور با مشارکت دانشجویان برگزیده تشکیل شده است.

وی با تاکید براینکه حل مسائل استان‌های کشور باید با کمک و محوریت نخبگان صورت گیرد، افزود: در این طرح استادان و نخبگان برتر با شناسایی مسائل واقعی نسبت به تشکیل هسته‌های نخبگانی مسئله محور اقدام کرده‌اند.

محسن جهانشاهی رئیس سابق بنیاد نخبگان مازندران نیز با اشاره اینکه مازندران از ظرفیت‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی برخوردار است، اظهار داشت: مقوله گردشگری در استان در حد خرید آب جوش و یخ مورد توجه قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه مازندران به توسط مطلوب و مورد نظر نرسیده است، افزود: در قالب طرح شهاب هر ساله ۴۰۰ دانشجو و ۶۰۰ دانش آموز در استان مورد بررسی و پایش قرار می‌گیرند.

در این مراسم محمد آزادبخت به عنوان رئیس جدید بنیاد نخبگان مازندران معرفی شد.

کد خبر 4963462
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.