پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تشکیل شورای دانش آموزی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه

سعیدی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه خبر داد: گردهمایی 40 نفر از رؤسای شوراهای دانش آموزی مدارس، جهت تشکیل شورای دانش آموزی منطقه.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهادانگه ساری، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، سعیدی، معاون اداره گفت: امروز گردهمایی 40 نفر از رؤسای شورای دانش آموزی مدارس، جهت انتخاب شورای دانش آموزی منطقه انجام شد.

 

مسعودیان زاده رییس اداره در این گردهمایی گفت: ارکان آموزش و پرورش و مدارس بر اساس شورا شکل گرفته است و قرار بر این است که امورات آموزش و پرورش و مدارس، با خرد جمعی اداره شود. اعضای شورای دانش آموزی مدرسه و منطقه،  جزو ارکان مدرسه و مشاور و کمک کار اداره آموزش و پرورش و مدارس، در پیشبرد امور هستند و در واقع آینده سازان کشور می باشند.

 

رییس اداره در ادامه،  تقویت حس مسئولیت پذیری، افزایش توانمندی در پیشبرد امور و به کار گیری خرد جمعی را در دانش آموزان، از اهداف تشکیل شورای های دانش آموزی برشمرد و گفت: برای دستیابی به این اهداف بايد در برگزاری هرچه بهتر انتخابات، واگذاری امور به شورا های دانش آموزی و تقویت حس کنجکاوی و مسئولیت پذیری در دانش آموزان همت گماشت.

 

در پایان انتخابات برگزار شد و اعضای شورای دانش آموزی منطقه انتخاب شدند.

 

shora

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.