پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تشکیل سازمان عمران سواحل کشور/ توجه به امنیت اجتماعی و فرهنگی در سواحل

0

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، محمد عباسی در جلسه ستاد راهبردی مدیریت فرهنگی، اجتماعی و خدماتی سواحل شمال کشور با اشاره به دستور ریاست جمهور جهت آزادسازی سواحل به نفع مردم و خدمات‌دهی بیشتر به مردم اشاره و بیان کرد: این ستاد به منظور خدمات‌دهی مطلوب و برنامه‌ریزی جامع در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و خدماتی که میزبانی لایقی برای گردشگران باشند، تشکیل شد.

وی افزود: در این امر، همه مسائل از جمله اقدامات فرهنگی، خدماتی و نگاه تقنینی را که می‌تواند در آستانه شروع فصل گردشگری در استان‌های شمالی را طبق قوانین و قواعد مردم بتوانند استفاده کنند و با سلامت و امنیت روانی جامعه تضمین شود این ستاد تشکیل شد.

عباسی با بیان اینکه نیاز به امکانات در خدمات‌دهی و همچنین برنامه‌های قانونی آتی در این جلسه مورد بحث قرار گرفت، گفت: برنامه‌ها از طریق هیأت دولت و مجلس دنبال خواهد شد.

معاون وزیر و رئیس سازمان امور اجتماعی وزارت کشور عنوان کرد: مردم ایران توقع دارند که فضای سالمی را در این مناطق داشته و محیط امن اجتماعی در بستر خدمات دهی فراهم شود.

وی به تشکیل کمیته‌هایی برای رفع موانع مشکلات مدیریت سواحل اشاره کرد و گفت: همه مسؤولان آمادگی لازم را جهت خدمت‌رسانی به ملت شریف ایران را دارند.

معاون وزیر کشور گفت: امروز یکی از برنامه‌های دشمن آلوده کردن بستر فرهنگی برای افزایش ابتذال و تباهی در جامعه است.

وی در بحث عفاف و حجاب افزود: اکثریت مردم ایران متدین و دین‌دار هستند، حتی برخی‌ها که توجه کمتری حجاب دارند علاقه‌مند به اصول و رعایت اخلاق اجتماعی هستند.

عباسی با بیان اینکه امنیت اجتماعی بسیار مهم است، افزود: کشف حجاب به فرموده مقام معظم رهبری یک حرام شرعی و سیاسی است‌ و همه جا باید حجاب اسلامی مراعات شود.

معاون وزیر کشور به تصمیمات در حوزه عفاف و حجاب در سواحل اشاره کرد و بیان داشت: اگر کسی حجاب اسلامی را در سواحل رعایت نکرد برابر اصل قانون با آن شخص برخورد خواهد شد.

وی به تصویب سازمان عمران سواحل در دولت دهم اشاره کرد و افزود: در دولت سیزدهم به دنبال مقدمات لازم برای راه‌اندازی این سازمان هستیم و هم‌افزایی بین دستگاه‌هایی که در این زمینه نقش دارند را فراهم خواهیم کرد.

پایان پیام/۸۶۰۶۱/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.