پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تشدید ممنوعیت ورود به مازندران از فردا

ممنوعیت تردد کرونایی بمناسبت تعطیلات نیمه خرداد از ساعت ۱۲ فردا در مازندران اعمال می‌شود.

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مازندران،سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به تشدید محدودیت‌های کرونایی در جاده‌های ارتباطی استان گفت: رگاه عملیاتی مقابله با کرونا، سفر‌های بین استانی را از ساعت ۱۲ چهارشنبه ۱۲ خرداد تا ساعت ۱۲ ظهر دوشنبه هفدهم خرداد امسال، بدون توجه به رنگ‌بندی شهر‌ها ممنوع اعلام کرده است.

سرهنگ عبادی افزود: دوربین‌های هوشمند و همکاران پلیس به ویژه در مبادی ورودی و خروجی جاده‌های چالوس، سوادکوه، هراز، کیاسر استان تخلفات کرونایی را کنترل و اعمال قانون می‌کنند.

او گفت: تردد خودرو‌های غیرمجاز در جاده‌های استان و نیز شهر‌های با وضعیت قرمز کرونایی (با اعلام ستاد مقابله با کرونا) تا یک میلیون و شهر‌های نارنجی تا ۵۰۰ هزارتومان جریمه می‌شوند.

سرهنگ عبادی افزود: رانندگان ۲۸۲ خودروی غیربومی که دیروز دوشنبه ۱۰ خرداد قصد ورود به مازندران را داشتند، توسط ماموران پلیس راه مستقر در جاده‌های این استان متوقف و اِعمال قانون کرونایی (جریمه) شدند.

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: ۲۹۰ دستگاه خودروی غیربومی نیز از جاده‌های استان در این مدت به شهر‌های خود برگشت داده شدند.

او از رانندگان خواست قوانین راهنمایی و رانندگی به ویژه رعایت حق تقدم و سرعت مطمئنه را رعایت کرده و از سفر‌های غیرضروری بپرهیزند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.