پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تشدید ممنوعیت‌ها مسافران را راهی شمال کرد

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، تعطیلات که می‌شود شاهد حضور مسافران به سمت شمال هستیم و با توجه به تعطیلی اخیر شاهد تعداد زیادی مسافر در مسیر شمال بودیم که کوله‌بار سفر بستند و راهی شمال شدند.

حتی تعطیلات پایان هفته هم سیل مسافران را به سمت شمال سراریز می‌کند اما این بار با توجه به شرایط کرونایی و از سویی وضعیت استان و همچنین اعمال ممنوعیت جدی کرونایی از ساعت ۱۸ مسافران را زودتر راهی شمال کرد.

 

از سوی اعمال ممنوعیت‌های کرونایی در مسیرهای شمال و از سویی شرایط کرونایی ضرورت دارد هشدارها بیشتر جدی گرفته شود نه اینکه به‌دلیل خوشی چند روز با سلامت  انسان‌های زیادی نادیده گرفته شود.

هادی عبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: از ساعت ۱۸ روز گذشته ممنوعیت‌های  تردد کرونایی در محورهای شمال آغاز شد و تا ساعت ۷ روز دوشنبه ادامه خواهد داشت.

وی با اعلام اینکه ورودی‌های استان ۱۰۰ در صد کنترل می‌شود، تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونایی هم خروجی تهران و همچنین ورودی استان به‌صورت سخت‌گیرانه کنترل می‌شود.

 

سرپرست پلیس راه مازندران تصریح کرد: با توجه به اینکه روز گذشته اعلام شد از ساعت ۱۸ممنوعیت تردد ورود و خروج در مبادی ورودی استان اعمال می‌شود در این راستا خودروهای زیادی قصد ورود به استان داشتند که باتوجه با حضور ماموران پلیس طی شبانه‌روز گذشته ۲هزار و ۵۴۱ دستگاه اعمال قانون شدند.

این مسؤول یادآور شد: این اعمال قانون در محورهای هراز، چالوس و سوادکوه  از سمت تهران و البرز بوده است.

عبادی تصریح کرد: در این زمینه اجرای این محدودیت، پلاک‌های بومی مازندران حق ورود به استان‌های البرز و تهران را دارند و درصورت ورود یک میلیون تومان جریمه می‌شوند.

وی با بیان اینکه پلاک‌های بومی تهران و البرز  نیز درصورت خروج نیز جریمه خواهند شد، خاطرنشان کرد: ممنوعیت‌های کرونایی با توجه به تعطیلات عید قربان به‌صورت سخت‌گیرانه در محور‌های شمال تداوم خواهد داشت.

 

نصرالله بیگلری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران نیز در گفت‌وگویی، اظهار کرد: باتوجه به تعطیلی استان‌های تهران و البرز خودروهای بسیار زیادی به سمت استان سراریز شدند.

وی با اشاره به ممنوع بودن خروج از استان مازندران، افزود: همچنین خروج از تهران و البرز ممنوع است در این زمینه تیم‌های گشت پلیس راهور، پلیس راه و ماموران انتظامی در مدخل‌های ورودی استان مستقر هستند.

رئیس پلیس راهور مازندران بیان کرد: پلاک‌های غیربومی که قصد ورود به استان را داشته باشند برگشت داده می‌شوند که لازم است با همکاری  همراهی و توجه به هشدارها  شاهد ریشه‌کن شدن ویروس منحوس کرونا باشیم.

 /۸۶۰۳۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.