پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تسهیل خدمات ترخیص خودرو در دفاتر پلیس + 10

0

ایسنا/مازندران رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مازندران از ارائه خدمات ترخیص خودروهای توقیفی از طریق دفاتر پلیس 10+ خبر داد.

مهدی باقری در گفت‌و گو با ایسنا اظهار کرد: در راستای تدابیر ابلاغی از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا امکان ترخیص خودروهای توقیفی از طریق دفاتر پلیس + 10 در استان فراهم شده است.

وی تصریح کرد: در این خدمت که به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و تسهیل در مراحل ترخیص خودرو صورت گرفت، مالکان خودروهای فاقد شکایت سیستمی و دستور قضائی می توانند با مراجعه به مراکز پلیس+ 10 نسبت به ترخیص خودروی خود اقدام کنند .

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: برای ترخیص خودرو ارائه اصل مدارک بیمه نامه شخص ثالث، گواهینامه رانندگی، کارت ملی مالک، شناسنامه خودرو توسط مالک الزامی است.

باقری گفت: پس از ثبت و تایید مدارک توسط کاربر پلیس + 10و بررسی صحت اطلاعات وارد شده توسط ستاد ترخیص پلیس راهور در صورت تایید ترخیص وسیله نقلیه مراتب به صورت پیامک به مالک اطلاع داده می‌شود.

وی ادامه داد: در صورت عدم تایید توسط ستاد ترخیص پلیس راهور، مالک وسیله نقلیه باید به ستاد ترخیص پلیس راهور شهرستان مراجعه کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی مازندران یادآور شد: این طرح در حال حاضر به صورت پایلوت و فقط در مرکز استان به اجرا در آمده و شامل شهرستان‌های تابعه نمی‌باشد و پس از طی مراحل تکمیلی در شهرستان‌ها اجرا و اطلاع رسانی خواهد شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.