پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ترک اعتیاد 5 معتاد در هیأت مذهبی سوادکوه

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه فرشاد عباسی‌سرخی ظهر امروز در جلسه بررسی عملکرد و برنامه‌های هیأت مذهبی عموی علقمه سوادکوه با اشاره به اینکه 4 سال فعالیت هیأت مذهبی تحت نظارت اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه داریم، گفت: در شهادت‌ها و ولادت‌های ائمه معصومین و مناسبت‌های ملی اقدام به برگزاری برنامه‌ می‌کنیم و محور برنامه‌های ما در ماه محرم است.

رئیس هیأت مذهبی عموی علقمه سوادکوه با بیان اینکه حدود 40 نفر از جوانان و نوجوانان عضو این هیأت مذهبی هستند، افزود: در ایام کرونا و نیر عزاداری‌های ماه محرم اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی از نوروز امسال به تعداد 200 بسته بهداشتی و تعداد 400 بسته معیشتی توزیع کردیم و ضدعفونی معابر و خیابان‌ها و منازل هم توسط اعضای هیأت ما انجام شد.

وی با اشاره به اینکه 5 نفر از افرادی دارای اعتیاد را جذب هیأت مذهبی کردیم، خاطرنشان کرد: برای ترک اعتیاد آنها با کمپ‌های ترک اعتیاد هماهنگی کردیم و 3 نفر از آنها با حضور در کمپ، ترک اعتیاد کردند و 2 نفر دیگر هم‌اکنون در کمپ ترک اعتیاد حضور دارند.

عباسی اظهار کرد: برای خانواده‌های معتادان در حالِ‌ترک هم با همکاری خیّرین کمک و پشتیبانی مالی ارسال کردیم و برای حمایت بیشتر نیاز به همکاری اداره بهزیستی داریم که با هماهنگی رئیس اداره تبلیغات اسلامی برنامه‌ریزی برای استفاده از توانمندی اداره بهزیستی در فعالیت حمایتی مورد نظر است.

رئیس هیأت مذهبی عموی علقمه سوادکوه از فعالیت حسینی و فعالیت حمایتی این هیأت خبر داد و گفت: صبح‌های جمعه طرح «منتظران صاحب الزمان» داشتیم که با حضور اعضای هیآت و سخنرانی و برنامه‌های فرهنگی برگزار می‌شد که با ورود ویروس کرونا متوقف شد و استفاده از فضای مجازی برای ترویج ارزش‌های دینی مورد نظر است.

 /86015/غ


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.