پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ترس دشمنان از آیت‌الله مصباح‌یزدی به دلیل نقطه‌زنی علمی ایشان در برابر انحرافات بود

0


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابلسر، محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران در مراسم گرامیداشت ارتحال حضرت آیت‌الله مصباح یزدی در مصلی المهدی(عج) بابلسر اظهار کرد: جامعه باید قدردان عالمان عاقل، اهل عبادت، آخرت ترس و امیدوار به رحمت الهی باشد.

وی به ترس دشمنان انقلاب اسلامی از آیت‌الله مصباح‌یزدی اشاره کرد و گفت: ترس دشمن از ایشان به‌خاطر نقطه‌زنی او بر نقطه‌های اصلی انحرافات بود که با تشخیص به موقع انحرافات با علم و بیان گویا خود و با شهامت و شجاعتی که در خود داشت نقطه‌های منحرف را هدف قرار می‌دادند و موجب ناراحتی دشمنان اسلام می‌شد.

محمدی‌لائینی با تاکید بر مظلومیت این عالم گرانقدر گفت: آیت‌الله مصباح‌یزدی به شهادت نرسید اما مظلوم بود که علاوه بر آمریکا و صهیونیسم، عوامل داخلی نیز با اظهارات، توهین‌ها و جبهه‌گیری‌های خودظالمانه با او مقابله می‌کردند که او با تحلیل‌های دقیق علمی خود با تفکرات انحرافی دشمنان مقابله کرد.

وی تصریح کرد: ایشان شهیدپرور بود و با دفاع جانانه علمی در جبهه دفاع فرهنگی و عقیدتی از آرمان‌های انقلاب اسلامی پاسداری کرد که وظیفه ما است چنین شخصیت‌هایی را بشناسیم و بشناسانیم و با بیان مظلومیت‌شان از حق‌شان دفاع کنیم و نگذاریم دشمنان که درصدد تدفین نام شخصیت‌های بزرگ انقلاب اسلام هستند موفق شوند.

 /۳۱۴۱/ج




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.