پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تردد پرحجم خودروها در ورودی‌های شمال

0

هادی عبادی امروز درباره آخرین وضعیت آمد و شد خودروها در محورهای مازندران در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری اظهار کرد: پایان هفته که می‌شود شاهد افزایش حجم تردد در ورودی‌های محورهای شمال هستیم که معمولا از عصر پنج‌شنبه ترافیک از حجم بیشتری برخوردار خواهد بود.

وی با اشاره به بارش‌های پراکنده در محورهای شمال، افزود: همچنین شاهد مه‌آلودگی و کاهش دید محورهای گدوک سوادکوه، ولی‌آباد کندوان و تلمادره کیاسر هستیم.

سرپرست پلیس راه مازندران با بیان اینکه محدودیت‌های کرونایی کماکان درحال اجرا است، تصریح کرد: باتوجه به اجرای محدودیت‌های کرونایی جلوی خودروهای غیربومی بدون مجوز در مبادی ورودی مازندران گرفته شده و خودروها برگشت داده می‌شوند ولی برخی توجهی به هشدارها نکرده و با اعمال جریمه وارد استان شدند‌.

عبادی با اعلام اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۸۸۵ دستگاه خودرو اعمال قانون و ۱۹۷ دستگاه خودرو به مبدا بازگردانده شدند، اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۱۰هزار و ۱۵ دستگاه خودرو اعمال قانون و ۷۷هزار و ۶۴۷ دستگاه خودرو به مبدا بازگردانده شدند.

وی با تاکید بر اینکه احتمال ریزش و رانش و سقوط سنگ در محورهای شمال بالا است، خاطرنشان کرد: توصیه ما به مردم پرهیز از ترددهای غیرضروری است که لازم است در این زمینه با ما همراه باشند.

 /۸۶۰۳۴/ج/ی


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.