پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تردد در محور کندوان دو طرفه و روان است

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، فرمانده پلیس راه کندوان از روان بودن ترافیک در این محور مواصلاتی خبرداد و گفت: تردد در دوطرف جاده کندوان برقرار است.

 سروان پژمان لطفی امروز در اعلام وضعیت محور تهران- شمال در جاده کندوان به خبرنگاران اظهار کرد: محور کندوان برای اجرای عملیات گالری بتنی پیش ساخته از ۳۱ تیرماه تا ۳۱ مرداد ماه روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه هر هفته به صورت ۲۴ ساعته  مسدود می‌شود و در  زمان انسداد این محور، کاربران جاده‌ای می‌توانند از محورهای جایگزین سوادکوه و هراز تردد کنند.

وی افزود: اما این هفته انسداد لغو و امروز سه‌شنبه ۹ مرداد تردد در این محور به صورت دوطرفه برقرار است.

فرمانده پلیس راه کندوان تصریح کرد: هرگونه انسداد در این محور مواصلاتی توسط سرپرست مرکز مدیریت راه‌های مازندران انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، مسیر کرج – چالوس جزو یکی از شبکه‌های ارتباطی اصلی پایتخت به خطه شمال کشور شامل استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی، جاذبه‌های تاریخی و کوتاه بودن مسافت در تمام فصول به ویژه نوروز با استقبال مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

جاده کرج – چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که ۸۰ کیلومتر مربوط به کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.