پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تردد در جاده ساری به حالت عادی برگشت

0

ایسنا/مازندران رییس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت: با همکاری نیروهای امدادی، آتش‌نشانی و اورژانس در مدت زمان کوتاهی مشکل تردد بر طرف شد و هم اکنون به حالت عادی برگشته است.

مهدی باقری درگفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه طی چند روز اخیر بر اثر بارش زیاد باران و تجمع آب در معابر عمومی مرکز شهر ساری با مشکل ترافیک سنگین مواجه بودیم، اظهار کرد: تردد در برخی جاده‌های شهر ساری به‌طور کامل غیرممکن شده بود اما با همکاری نیروهای امدادی، آتش‌نشانی و اورژانس در مدت زمان کوتاه مشکل تردد و ترافیک سنگین برطرف شد.  

وی تصریح کرد: عامل بیشترین تصادفات در ۸ ماهه اول سال جاری در مازندران به علت توجه نکردن رانندگان به جلو، سرعت غیر مجاز، رعایت نکردن حق تقدم و گردش به چپ یا راست بوده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران خاطرنشان کرد: ۶۳ درصد تصادفات در نیمه اول امسال مربوط به عابرین پیاده بوده و ۲۹ درصد از این آمار شامل راکبین موتور سوار است.

باقری با اشاره به اینکه در فصل زمستان میزان اصطکاک لاستیک خودرو با آسفالت به حداقل می‌رسد، یادآور شد: رانندگان در زمان بارندگی با سرعت مطمئن و  رعایت قوانین و مقررات رانندگی تردد کنند تا دچار تصادف یا خسارتی نشوند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.