پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تراکتورسازی با شکست نساجی، صدرنشین لیگ برتر شد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، این دیدار که از ساعت 15.30 امروز در استادیوم شهید وطنی قائمشهر با حضور حدود چهار هزار تماشاگر هوادار نساجی برگزار شد، تیم میزبان با نتیجه  پرگل و دور از انتظار 4 بر صفر  مغلوب تیم مهمان خود تراکتور سازی تبریز شد تا نخستین شکست دیدارهای خانگی نساجی در رقابت های لیگ برتر فصل جاری به ثبت رسد.
گل های این دیدار در دقایق51 ،61، 65 و 85 از سوی “میمبلا سوگیتا” بازیکن خارجی این تیم ، ساسان انصاری ، حامد شیری  و یوکیا سوگیتا ژاپنی  بازیکنان تراکتور سازی تبریز به ثمر رسید تا نساجی قائمشهر که تا هفته ششم فصل جاری این رقابت ها در سه بازی خانگی طعم شکست را نچشیده بود به یکباره در هفته هفتم برابر تماشاگران اندک تراکتورسازی تن به شکست سنگینی دهد.

در حالی نساجی قائمشهر در هفته هفتم این رقابت ها تن به شکست سنگین داده که رضا مهاجر سرمربی این تیم مازنی برای این دیدار 7 بازیکن اصلی خود را به دلیل صادر نشدن کارت بازی برای چهار بازیکن و مصدوم شدن سه بازیکن دیگر در اختیار نداشت.
با این پیروزی تراکتور سازی تبریز با 17 امتیاز و یک بازی بیشتر از سپاهان صدرنشین شد و نساجی قائمشهر نیز همچنان 9 امتیازی باقی ماند.
 بدهی حدود 15 میلیارد تومانی نساجی قائمشهر به بازیکنان در فصل گذشته اش باعث شد تا از سوی فدراسیون فوتبال برای چهار بازیکن این تیم کارت بازی صادر نشود و این تیم با گذشت حدود 7 هفته از رقابت های لیگ برتر از داشتن چهار بازیکن جدید که در این فصل با آنها قرارداد منعقد شده  محروم است.
ترکیب تیم تراکتور سازی تبریز 
رشید مظاهری، ایمان سلیمی، محمدرضا خانزاده، سید احمد موسوی، میثم تیموری، مسعود شجاعی( اکبر ایمانی) ، احسان حاج‌صفی، ویلیان میمبلا(رضا اسدی) ، مهدی تیکدری، یوکیا سوگیتا و ساسان انصاری ( کوین فورچن) بازیکنان آغاز کننده بازی برای تراکتور در دیدار با نساجی هستند که با نظر مصطفی دنیزلی انتخاب شده‌اند.
ترکیب نساجی قائمشهر
نیما میرزازاد، حامد شیری، مجتبی بیژن، حسن جعفری، مجتبی ممشلی، میلاد سرلک، سید محمد میری( محمد مهدی نظری ) ، علی‌اصغر عاشوری( امید سنیک)، رضا دهقانی، علی شجاعی و رحمان جعفری( محمد عباسزاده )  بازیکنانی هستند که با نظر محمدرضا مهاجری در ترکیب نساجی برابر تراکتور قرار گرفتند.
داوران این دیدار 

داوری این دیدار بر عهده موعود بنیادی فر قاضی میدان، حسن ظهیری و قهرمان نجفی داوران کناری و بهمن عبداللهی نیز داور چهارم  در این دیدار قاضی میدان را کمک کردند.
در این دیدار   مسعود شجاعی و سید محمد میری  بازیکنان تراکتور و نساجی در دقیقه 15 و 20 نیمه اول از سوی داور کارت زرد دریافت کردند.
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.