پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ترافیک ۲ کیلومتری در مرزن‌آباد/ کندوان از ساعت ۱۸ یک‌طرفه می‌شود

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره آخرین وضعیت تردد در جاده‌های استان اظهار کرد: درحال حاضر شاهد ترافیک سنگین دو کیلومتری در محدوده مرزن‌آباد و ترافیکی پرحجم در محورهای سوادکوه، هراز و کیاسر هستیم.

وی افزود: با توجه به افزایش حجم ورودی در جاده‌های شمال از روز چهارشنبه هفته جاری، بحث اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای سهولت تردد در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت تردد از ساعت ۱۵ امروز در محور کندوان، اضافه کرد: محور کندوان از ساعت ۱۸ تا ۲۴ امروز از کرج به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

این مسؤول با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان و همچنین تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز کماکان ممنوع است، افزود: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ۲۴ امروز از محور هراز ممنوع است.

جهان‌تاب یادآور شد: براساس اعلام پلیس، تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه از رودهن به آمل ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲  روزهای اعلام شده از آب اسک به رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود که اعمال این محدودیت باتوجه به وضعیت ترافیکی به‌صورت مقطعی خواهد بود.

وی در پایان بر رعایت قوانین قوانین مقررات راهنمایی و پرهیز از عجله و شتاب در رانندگی تاکید کرد.

 /۸۶۰۳۴/ع/ی


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.