پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ترافیک عادی، اعمال محدودیت یک‌طرفه در کندوان را لغو کرد

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره وضعیت جاده‌های مازندران، اظهار کرد: در حال حاضر تردد در محورهای شمال روان و برخی مقاطع پرحجم است.

وی افزود: معمولا پایان هفته‌ها انتظار داریم شاهد افزایش حجم ورودی در جاده‌های شمال باشیم که معمولا اواخر روز خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال، بیان کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز جمعه از محور هراز ممنوع است.

جهان‌تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلی کماکان از محور هراز، اضافه کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع بود و با اعلام ماموران پلیس راه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، تصریح کرد: قرار بود تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بود و با اعلام ماموران پلیس راه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت به‌صورت یک‌طرفه شود که این محدودیت باتوجه به شرایط عادی ترافیک اعمال نشد.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بود و با اعلام ماموران پلیس راه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب با تاکید بر اینکه اجرای محدودیت‌ها به‌صورت مقطعی در جاده‌های شمال خواهد بود، گفت: مرکز کنترل پلیس با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی پاسخگوی شهروندان درباره آخرین وضعیت جاده‌های استان مازندران است.

 /۸۶۰۳۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.