پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ترافیک در جاده هراز سنگین است

0

جاده هراز یکی از سه محور ارتباطی پایتخت کشور به استان های شمالی است و از مناطق مهمی مثل جاجرود، رودهن، آبعلی، امامزاده هاشم (ع)، پلور، گزنک و آمل گذر می‌کند و روستاها، آبشارها، تالاب‌ها، جنگل‌ها، آبگرم‌ها، زیارتگاه‌ها و مناطق دیدنی بسیاری را پیش چشم مسافران می‌گذارد و علاوه بر این وجود مناطق ییلاقی همچون فیلبند، نوا، پلور و سنگچال باعث شده تا ترافیک مهمان دائمی این جاده در اواخر هفته و تعطیلات باشد.

فرمانده پلیس راه استان مازندران روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: هم اکنون ترافیک در جاده هراز در محدوده سه راهی چلاو سنگین و پرحجم است.

سرهنگ علیرضا قدمی افزود: این ترافیک سنگین در هر دو لاین جاده هراز هم از سمت تهران به سمت آمل و هم از سمت آمل به سمت تهران سنگین است.

وی با اشاره به قرار داشتن مناطق ییلاقی در جاده هراز، ادامه داد: علاوه بر حضور پرتعداد مسافران به مازندران، مازنی ها که خانه در مناطق ییلاقی دارند در تعطیلات بویژه تعطیلات تابستانی به این مناطق می روند که این مساله هم باعث ترافیک در این جاده می شود.

فرمانده پلیس راه مازندران اضافه کرد: همزمانی زمان برگشت مازنی ها از مناطق ییلاقی و نیز بازگشت مسافران به شهرهای خود باعث افزایش حجم ترافیک در این مسیر می شود.

وی همچنین یک لاین و کم عرض بودن جاده هراز در محدوده سه راهی چلاو را بخشی از دلایل افزایش ترافیک در این منطقه عنوان کرد.

قدمی گفت: امروز و بعد از پایان تعطیلات آخر هفته، در حال حاضر ترافیک در دیگر محورهای مازندران از جمله سوادکوه، کیاسر و کندوان عادی و روان است.

همچنین بنا به گزارش مرکز مدیریت راههای استان مازندران در حال حاضر شرایط و مداخلات جوی خاصی در جاده های استان وجود ندارد.

مازندران بیش از ۱۰ هزار کیلومتر راه دارد.

/ ‏۱۸۹۹/‏۲۰۹۶

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.