پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ترافیک خودروها در مسیر شمال

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره آخرین وضعیت جاده‌های شمال، اظهار کرد: در حال حاضر تردد خودروها در محورهای شمال به صورت پرحجم است.

وی افزود: با توجه به ترافیک خودروها در محدوده استان‌های البرز و تهران محور کندوان انتظار داریم طی ساعات آینده شاهد افزایش حجم ترافیک در جاده‌های شمال باشیم.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال آغاز شد، تصریح کرد: معمولا پایان هفته‌ها باتوجه به افزایش حجم ترافیک بجث اعمال محدودیت ترافیکی در جاده‌های شمال در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد.

جهان‌تاب به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی در محور هراز اشاره کرد و گفت: ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت در محور هراز از ساعت ۱۲ امروز اجرا شده و این محدودیت تا ساعت ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و جمعه اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: در صورت ترافیک سنگین در محور هراز بحث اعمال محدودیت ترافیکی به‌صورت مقطعی در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان در محور کندوان ممنوع است، بیان کرد: تردد تمامی خودروها از ساعت ۱۳ روز جمعه از محدوده تهران به سمت شمال ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ روز جمعه بحث اعمال محدودیت یک‌طرفه از مرزن‌آباد به سمت تهران اجرا خواهد شد.

جهان‌تاب گفت: توجه به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس مورد تاکید است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.