پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ترافیکی سنگین در انتظار محورهای شمال/ یک‌طرفه شدن هراز و کندوان

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت محورهای مازندران و اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد ترافیک آرامی در محورهای شمال هستیم ولی باتوجه به ورود زیاد خودروها از چهارشنبه در استان انتظار داریم از بعدازظهر شاهد ترافیکی سنگین در مسیر خروجی محورهای مازندران باشیم.

وی با بیان اینکه بحث محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته به‌منظور تسهیل در تردد در دستور کار قرار دارد، اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امروزاز محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلر همچنان از محور هراز، افزود: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ روز جمعه از رودهن به سمت آب‌اسک ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲۰ تا ۲۴ همان روز از آب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود که باتوجه به وضعیت ترافیک این محدودیت اعمال می‌شود.

این مسؤول با اعلام اینکه تردد تمامی تریلر، کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان ممنوع است، تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز جمعه تا ساعت دو بامداد روز بعد از کرج به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲۰ روز جمعه تا ساعت دو بامداد روز بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود که این محدودیت در زمان اعلام شده اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: بحث اعمال محدودیت مقطعی در محور کیاسر نیز در دستور کار قرار دارد که درصورت نیاز اعمال می‌شود که طی هفته‌های گذشته نیز اعمال شده است.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و گفت: امیدواریم مردم و مسافران توصیه‌ها را مبنی بر پرهیز از سفر جدی بگیرند.

قدمی در پایان خاطر نشان کرد: شب گذشته دو عابر فوت کردند که لازم است عابران پیاده به توصیه‌ها توجه کنند؛ چراکه شاهد افزایش تصادفات عابران هستیم.

 /۸۶۰۳۴/ج/و


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.