پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تداوم وضعیت قرمز کرونایی در بیشتر مناطق مازندران

0


به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، نقشه جدید رنگ‌بندی کرونایی کشور در اپلیکیشن ماسک نشان می‌دهد از روز ۲۳ فروردین۱۴۰۰، به جز چهار شهرستان میاندورود، سیمرغ، عباس‌آباد و کلاردشت که در وضعیت نارنجی اعلام شدند، بقیه مناطق استان قرمز هستند.

شهرستان‌های قرمز شامل گلوکاه، بهشهر، نکا، ساری، قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار ، آمل، بابل،  فریدونکنار، محمودآباد، بابلسر، نور، نوشهر ، چالوس ، تنکابن و رامسر و شهرستان‌های نارنجی شامل میاندرود، سیمرغ، عباس‌آباد و کلاردشت هستند.

براساس اعلام مسؤول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران شماره تلفن ارتباط مردمی ۳۴۴۰۷ با ۳۰ خط تماس آماده ارائه مشاوره و هدایت موارد مرتبط با پیگیری درمان کرونا است.

سیمین بابایی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا و ازدحام بیماران در مراکز درمانی علاوه بر فشار طاقت فرسا به کادر درمان، بیمارستان‌ها را نیز به مکانی خطرناک برای مراجعان تبدیل کرده است،گفت: توصیه ما به هم‌استانی‌ها این است برای اطمینان از سلامت خود در برابر بیماری کرونا ، بدون مراجعه به درمانگاه‌ها و مراکز درمانی می‌توانند به صورت شبانه‌روزی از مشاوران تلفنی دانشگاه علوم پزشکی مازندران بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: در همین راستا شماره‌ تلفن ۳۴۴۰۷ با ۳۰ خط ارتباطی  برای ارائه پاسخ به سوالات مردم و راهنمایی و مشاوره به شهروندان در مورد ویروس کرونا اختصاص داده شد تا به‌صورت شبانه‌روزی پاسخگوی پرسش‌های کرونایی شهروندان به صورت تلفنی باشند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در پایان گفت: مروم در صورت بروزعلائم کرونا مانند سرفه، تب، گلودرد و تنگی نفس جهت هدایت و مشاوره موارد مرتبط با پیگیری درمان کرونا می توانند در طول شبانه‌روز با شماره‌ ۳۴۴۰۷ تماس بگیرند.

 /۸۶۰۳۴/ج




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.