پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تداوم هوای سرد در مازندران/ بارش‌ها به‌صورت پراکنده در غرب استان ادامه دارد

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، احمد اسدی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران امروز در گفت‌وگویی درباره وضعیت جوی آسمان مازندران، اظهار کرد: چند روزی است که هوای سرد، بارش متناوب باران و بارش برف در ارتفاعات استان مازندران هستیم. 

وی افزود: بیشترین بارش از نوشهر  ۱۳۹، بازیارخیل میاندورود ۹۹، ایزدشهر  ۹۸، گالیکلای سوادکوه ۸۹، کلوده محمودآباد ۸۰، سفیدآب تنکابن ۷۷ و بورخانی سوادکوه ۷۲ و ساری ۴۳ میلی‌متر گزارش شد. 

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران اضافه کرد: طی این مدت در ارتفاعات استان هم شاهد بارش برف بودیم به‌طوری‌که ارتفاع برف در ارتفاعات غرب استان تا ۳۰ و در ارتفاعات مرکزی و شرقی استان تا ۱۵ سانتی‌متر ثبت شد. 

اسدی با اشاره به کاهش ناپایداری آسمان مازندران، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود برای روزهای پیش‌رو در غرب استان شاهد آسمانی ابری تا نیمه‌ابری همراه با بارش‌های پراکنده و در مناطق شرقی نیمه‌ابری تا ابری باشیم که احتمال بارش پایین است. 

وی اظهار کرد: پایان هفته تا اوایل هفته آینده باتوجه به عبور موج کم و بیش ناپایدار شاهد بارش‌های پراکنده به‌ویژه در ارتفاعات غربی استان هستیم که مقدار آن چندان قابل ملاحظه نیست. 

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران یادآور شد: ارتفاعات استان طی این مدت ابری و مه‌آلود بوده و بارش به‌صورت برف و باران خواهد بود. 

اسدی با تاکید بر اینکه طی روزهای پیش‌رو کماکان آسمان سرد خواهد بود، خاطرنشان کرد: بارش‌ها نیز بیشتر در غرب استان خواهد بود. 

وی در پایان گفت: دریای مازندران طی روزهای پیش‌رو غالبا مواج پیش‌بینی می‌شود. 

پایان پیام/۸۶۰۳۴/

 


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.