پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تداوم تعطیلی تالارهای پذیرایی/افزایش ۵درصدی پلمب‌ها

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

حسینقلی قوانلو امروز درباره آخرین وضعیت اعمال محدودیت‌های کرونایی در استان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا مقرر شد تعطیلی تالارهای پذیرایی طبق روال قبل کماکان تمدید شد و هفته آینده در ارتباط با این موضوع تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی با تاکید بر پرهیز از حضور  در هرگونه تجمعات، افزود: در این زمینه با دهیاران و شوراهای روستاهای سطح استان نیز هماهنگی لازم به عمل آمده تا درصورت مشاهده با این موضوع با این موارد برخورد شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه نظارت بیشتر بر اصناف به‌ویژه نانوایی‌ها و فروشگاه‌های بزرگ  ضروری است که در این زمینه حساسیت‌ها را بیشتر کردیم، اضافه کرد: پلمب‌ها کماکان ادامه دارد و طی دو هفته اخیر ۹۳ واحد صنفی پلمب شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود پنج درصد رد داشته است.

این مسؤول ادامه داد: همچنین به ۲هزار و ۵۰۰ واحد متخلف در این زمینه تذکر  داده شده است.

قوانلو در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تورم و نوسان و هفته اخیر پلمب نسبت به مدت مشابه قبل ۵درصد افزایش داشت تورم گرانی ها دلیل اصلی نقدینگی بالا و نوسانات قیمتی برخی کالاها، تصریح کرد: وظیفه ما در کنترل برخی کالاها است که در ارتباط با تنظیم بازار قیمت مرغ بعد از تصویب  قیمت جدید ۲۰هزار و ۵۰۰ و همچنین با توزیع ۶۰۰ تن مرغ منجمد با قیمت ۱۵هزارتومان و نظارت ویژه به نرخ مصوب برمی‌گردانیم.

 /۸۶۰۳۴/ج


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.