پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تداوم بارش برف و باران تا امشب در آسمان مازندران

0

احمد اسدی درباره وضعیت جوی آسمان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: همان‌گونه که انتظار داشتیم از شب گدشته با نفوذ سامانه سرد بارشی شاهد بارش برف و باران در استان مازندران بودیم.

وی افزود: بیشترین بارش باران از گنگرجگلا با ۱۷ و کیاسر با،۱۲.۵ میلی‌متر و بیشترین بارش برف از شورای سوادکوه به ارتفاع ۱۵، تیلم سوادکوه ۱۳ و بطاهرکلای بلده ۱۰ سانتی‌متر گزارش شد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه این سامانه بارشی تا امشب در استان فعال است، اضافه کرد: پرهیز از تردد در محورهای کوهستانی و در صورت ضرورت همراه داشتن تجهیزات زمستانی، پرهیز از صعود به ارتفاعات و سایر اقدامات پیشگیرانه کماکان مورد تاکید است.

وی با اعلام اینکه صبح شنبه این سامانه از استان خارج می‌شود، بیان کرد: از شنبه تا دوشنبه جو پایدار بوده و همراه با افزایش نسبی دما خواهد بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران خاطرنشان کرد: روز سه‌شنبه مجددا سامانه بارشی دیگری آسمان مازندران زا تحت تاثیر قرار می‌دهد، که انتظار داریم شاهد وزش باد نسبتا شدید، رگبار باران و در ارتفاعات شاهد بارش برف خواهیم بود.

اسدی ادامه داد: مجددا روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته پیش‌رو جو پایدار خواهد بود.

وی گفت: دریای مازندران به‌صورت موج کوتاه پیش‌بینی می‌شود.

 

 

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.