پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تخلف تبلیغاتی داوطلبان در فرایند انتخاباتی آنها موثر است

0

پس از اعلام احراز صلاحیت ثبت نام شدگان برای نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای از سوی هیات اجرایی حوزه انتخابیه ها ، تعدادی از تایید صلاحیت شدگان با راه اندازی گروه و کانال در فضای مجازی به دنبال معرفی خودشان و تخریب دیگر داوطلبان هستند.

حسین حسن نژاد روز پنجشنبه در رامسر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود :‌ واحدهای اجرایی استانداری ، هیات های نظارتی و دستگاه قضایی تحرکات تمامی داوطلبان انتخاباتی را در همه شهرستان ها کاملا زیر نظر دارند.

وی با بیان اینکه فعالیت تمامی داوطلبان تا پیش از تبلیغات رسمی رصد خواهد شد ، گفت :‌ در صورت محرز شدن و مستند بودن فعالیت های غیر قانونی ، قطعا با متخلفان در این حوزه برخورد می شود

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران یاد اور شد : فعالیت فضای مجازی با عنوان فعال سیاسی مشکلی ندارد و تنها تحرکاتی که تحت عنوان تبلیغ برای داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی باشد برخورد های لازم را در پی خواهد داشت.

تعداد ۴۱۸ نفر برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استان مازندران ثبت نام کرده بودند که از این تعداد ۴۶ نفر از ادامه رقابت های انتخاباتی انصراف دادند.
هیات های اجرایی حوزه های انتخابیه نیز صلاحیت ۲۹۶ تن از داوطلبان را تایید کردند و  صلاحیت ۷۶ تن از داوطلبان هم در این مرحله به استناد نتایج استعلام های صورت گرفته از دستگاههای چهارگانه پیش بینی شده در قانون، تایید نشده است.

یررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مازندران همزمان با سراسر کشور از ۱۷ آذر ماه از سوی هیات های اجرایی شروع شد و به مدت ۱۰ روز ادامه داشت و ۲۷ آذر اسامی داوطلبان احراز صلاحیت شده هم اعلام شد.

مازندران ۹ حوزه انتخابیه و ۱۲ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.