پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تخصیص بودجه و تامین کسری برای ساماندهی رودخانه‌ها در سالجاری

0

ایسنا/مازندران نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی ساماندهی رودخانه‌ها که موجب بروز سیلاب می‌شوند را یکی از مهم‌ترین موضوعات مورد پیگیری مجلس عنوان کرد و گفت: امسال تخصیص بودجه و تامین کسری برای ساماندهی رودخانه‌ها در تلفیق رای آورده و از ۵ اسفند مجددا مورد بررسی قرار می‌گیرد.

قاسم احمدی لاشکی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان چالوس که در آستانه دهه فجر در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به پایان کار تلفیق بودجه در مجلس اظهار کرد:  به دلیل عدم تحقق همه بودجه، تمایلی برای تصویب بودجه دولت در مجلس وجود نداشت و باید این رقم کم شود. 
وی با اشاره به اینکه بخشی از بودجه حباب است، تصریح کرد: در مجموع ۴۸۴ هزار میلیارد تومان اعتبار  از منابع عمومی در دولت پیش‌بینی شده که ۴۸ هزار میلیارد تومان از نفت و ۱۹۵ هزار میلیارد تومان از مالیات است. 
نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش بودجه سازمان بهزیستی افزود: جرائم رانندگی ۲ درصد افزایش داشته که از این محل جهت هزینه‌های معلولین شدید و ضایعات نخاعی اختصاص می‌یابد.
احمدی لاشکی از افزایش مالیات خودروها و واحدهایی که دارای ارزش ریالی بالایی هستند خبر داد و بیان کرد: مجلس تخصیص مالیات برای واحدهای مسکونی خالی از سکنه که در شهرهای بیش از ۱۰۰ هزار نفر هستند را مصوب کرد و شهرداران باید به این اهتمام ورزند.
وی بر جدیت پیگیری الکترونیکی شدن بیمه سلامت و هوشمند سازی مدارس تاکید کرد و ادامه داد:  قرار است ۵۰۰ میلیارد تومان از وزارت ارتباطات جهت هوشمند سازی مدارس  به وزارت آموزش و پرورش اختصاص یابد.
نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:  برای ساماندهی پسماند هزار میلیارد تومان اختصاص یافت که فرمانداران، شهرداران و شورای شهر به این امر توجه کنند، البته اینکه این مبلغ از دولت به سازمان محیط زیست اختصاص یابد جای اشکال دارد و باید به شهرداران باز گردانده شود.
احمدی لاشکی از تصویب وام ازدواج به ۵۰ میلیون تومان با یک ضامن خبر داد. 
نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی در خصوص ایام دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی با وجود دشمنی دشمنان به ۴۱ سالگی رسید هر چند سال ۹۸ به خاطر شهادت سردار سلیمانی سال سختی بود.
وی خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم در طول دهه فجر همه برنامه‌ها را با محوریت حاج قاسم سلیمانی ارائه دهیم.
نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی بر فراهم نمودن همه زیرساخت‌ها جهت حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای تاکید کرد و افزود: عده‌ای بر طبل ضعف برخی دستگاه‌ها و مجلس می‌کوبند که این منصفانه نیست چراکه با تخریب نمی‌توان به جایی رسید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.