پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تخریب ویلای غیرمجازی که از بخشداری مجوز دارد

0

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، یک باب ویلا واقع در اراضی ملی روستای ماسال شهرستان چالوس پیش از ظهر امروز با حضور نماینده دستگاه‌های مرتبط تخریب و قلع و قمع شد. 

عبدالله شمس رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چالوس در این زمینه گفت: با تخریب این ویلا ۳۰۰ مترمربع از اراضی ملی در این شهرستان رفع تصرف شد.

وی به دادخواست خلع ید قلع و قمع این ساختمان اشاره و بیان کرد: حکم خلع‌ید بدوی در سال ۹۷ صادر و ۹۸ تأیید شد بود.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چالوس به اعتراض متصرف به کمیسیون ماده واحده اشاره کرد و گفت: در دادگاه شعبه ویژه کارشناسان، ملی بودن این اراضی را تأیید شده است و این حکم بعد از ۴ سال اجرا شد.

وی به تشکیل پرونده برای ساختمان مجاور اشاره کرد و گفت: پرونده ساختمان نیمه‌کاره در حال رسیدگی است که در صورت صدور حکم نهایی حکم صادره اجرا و اراضی ملی تصرف شده آزاد خواهد شد.

شمس به تخلف بخشداری برای جواز صادره این ویلا اشاره کرد و افزود: استعلام نکردن دهیاری‌ها از منابع طبیعی مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چالوس در پایان تاکید کرد: افراد قبل از خرید و فروش زمین حتما ماهیت زمین رو از لحاظ ملی یا مستثنی بودن ملک از اداره منابع طبیعی شهرستان استعلام کنند.

پایان پیام/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.