پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تخریب نخستین سازه غیرمجاز دریایی در سواحل مازندران در سال جاری

0

عکس تزیینی است

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران از تخریب و جمع آوری نخستین سازه غیرمجاز دریایی در سال جاری در سواحل استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، محسن مصطفایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای انجام و ظایف حاکمیتی خود در دریا و صیانت از نوار ساحلی استان مازندران، با همکاری مراجع قضایی و دستگاه‌های اجرایی ذیربط، نسبت به تخریب یک سازه غیرمجاز متعلق به اشخاص حقیقی در مناطق ساحلی روستای ونوش از توابع شهرستان نوشهر اقدام کردیم.

وی افزود:براساس بند 22 ماده 3 آیین نامه سازمان بنادر و دریانوردی مصوب سال 1348 مجلسین و ماده واحده مصوب 1387 مجلس شورای اسلامی، ساخت و ساز بدون مجوز یا خارج از مجوز سازمان بنادر و دریانوردی در دریاها و رودخانه‌های قابل کشتیرانی ممنوع است.

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران با اشاره به وظایف حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی در بخش سواحل خاطرنشان کرد: به منظور حفاظت از خط ساحلی کشور از آسیب‌های ناشی از ساخت و سازهای غیراصولی مربوط به تأسیسات دریایی و بندری، تمامی متقاضیان اعم از حقیقی و حقوقی باید از طریق مراجعه به سامانه جامع مدیریت و نظارت بر سواحل کشور نسبت به ثبت تقاضا برای دریافت مجوزهای تأسیس و بهره‌برداری از هرگونه سازه احداثی در دریا و رودهای قابل کشتیرانی اقدام کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.