پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تحویل ۱۶ هزار کارت سوخت در مازندران

0

ایسنا/مازندران مدیر عامل شرکت پست مازندران از تحویل ۱۶ هزار کارت سوخت از ابتدای اجرای طرح جدید سهمیه بندی بنزین (جمعه ۲۴ آبان) تا دیروز خبر داد.

حسین کرمی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه صاحبان خودرو که فاقد کارت سوخت هستند می‌توانند با مراجعه به مراکز پلیس به‌علاوه ۱۰ برای دریافت کارت سوخت اقدام کنند، گفت: ادامه عملیات ثبت نام و توزیع کارت سوخت خودروها در باجه‌های پست استان همه روزه از ساعت ۷ و نیم صبح تا ۲۰ عصر انجام می‌شود.
وی تصریح کرد: شهروندان در صورت نداشتن بارکد پستی می‌توانند با مراجعه به سامانه epolice.ir یا ارسال شماره VIN خودرو به سامانه پیامکی ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ و همچنین مراجعه به یکی از دفاتر پلیس ۱۰+ در کل کشور، برای دریافت بارکد یا شناسه پستی اقدام کنند.
مدیر عامل شرکت پست مازندران خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت داشتن  بارکد پستی باید به بخش رهگیری مرسولات به نشانی https://newtracking.post.ir در سامانه شرکت ملی پست مراجعه کنند تا از آخرین وضع و باجه پستی که کارت سوخت در آنجا نگهداری می‌شود، مطلع شوند.
کرمی کامل نبودن آدرس گیرنده و نبود اشخاص در منازل را از مهم‌ترین دلایل باقی ماندن کارت‌های سوخت در باجه معطله برشمرد و از مردم خواست برای سرعت و سهولت دریافت کارت سوخت در درج آدرس پستی دقت داشته باشند.
وی یادآور شد: کارت‌های سوخت پس از صدور در مدت زمان حداکثر ۴۸ ساعت میان صاحبان خودرو توزیع می‌شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.