پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تحقق ۱۱۰ درصدی سهم اشتغال در مازندران

0

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی باقری بعد از ظهر امروز در یازدهمین جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار  ورفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اهمیت رسانه و اطلاع‌رسانی اظهار کرد: دستگاه‌ها اقدامات شاخص را به رسانه‌ها اعلام کنند تا مردم از خدمات صورت گرفته دولت مطلع شوند.

وی با اشاره به کاهش نرخ بیکاری در استان، افزود: تحقق سهم اشتغال تاکنون در مازندران ۱۱۰ درصد محقق شده است و جز استان‌های برتر هستیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از پایش و صحت‌سنجی اشتغال در استان خبر داد و تصریح کرد: اطلاعات حوزه اشتغال باید در سامانه درست وارد شود.

باقری ادامه داد: در سال جاری اعتبار مشاغل خانگی ۱۱۰ میلیارد تومان بوده که با توجه عمکرد خوب استان در جذب، این اعتبار به ۱۵۴ میلیارد تومان رسیده است.

وی از صدور حدود ۸ هزار مجوز مشاغل خانگی در استان خبر داد و افزود: مازندران در حوزه تحقق اشتغال و اعتبارات مشاغل خانگی جز استان‌های برتر هستیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران تصریح کرد: با توجه به تاکیدات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهاد تبیین ویژه مدیران و کارکنان جدی گرفته شود.

باقری در پایان خواستار توجه ویژه دستگاه و بانک‌ها به توسعه بخش تعاون شد.

پایان پیام/۸۶۰۱۸/ع


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.