پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تجهیز پایگاه‌ها و شعب هلال‌احمر غرب مازندران به سامانه ارتباطات رادیویی دیجیتال

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، مدیرعامل هلال‌احمر مازندران گفت: با انتقال فیبر نوری و تحویل سرویس شبکه نورنتا بر روی بستر فیبر نوری در سایت تکرار کننده ‌گرسماسر رامسر، شبکه رادیویی بی‌سیم در تمامی پایگاه‌ها و شعب غرب مازندران از آنالوگ تبدیل به دیجیتال خواهد شد.

غلامعلی فخاری امروز در گفت‌وگویی با رسانه‌ها اظهار کرد: با هماهنگی های صورت گرفته توسط واحد ارتباطات رادیویی معاونت امداد و نجات هلال‌احمر مازندران، موفق به اجرای فیبر نوری و سرویس نورنتا از مخابرات مازندران در سایت گرسماسر رامسر شده‌ایم که با تغییر نسل ارتباطات رادیویی از آنالوگ به دیجیتال در غرب استان از شهرستان نوشهر تا رامسر تمامی پایگاه‌ها و ایستگاه‌های رادیویی تحت پوشش این سایت متصل به شبکه بی‌سیم دیجیتال و برقراری ارتباط رادیویی کشوری خواهند شد.

فخاری تصریح کرد: از مزایای این پروژه عظیم و چند میلیارد ریالی برقراری ارتباط سریع در پاسخگویی به حوادث احتمالی با بالاترین کیفیت بر روی شبکه نورنتا و ارتباط با کل کشور تحت شبکه دیجیتال است که موجب سهولت در امر پاسخگویی به حوادث و سوانح خواهد شد.

هزینه ۸ میلیارد ریالی این پروژه با تدابیر و رایزنی‌های لازم از منابع غیر سازمانی تامین و موجب صرفه جویی هزینه در هلال‌احمر مازندران شده است.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.