پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تجهیز و ساماندهی کتابخانه حوزه دین نمایندگی تبلیغات اسلامی کیاسر

0

 

تجهیز و تقویت و ساماندهی کتابخانه حوزه دین نمایندگی تبلیغات اسلامی کیاسر

 

ketab-khaneh

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، به نقل از  روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، حجت‌الاسلام نورالله نوری راد گفت: بیش از ۲۵۰۰ جلد کتاب در قالب موضوعات مختلف علمی، دینی، فرهنگی، تاریخی، ادبی، شعر، عرفانی، فلسفه، بهداشتی، اجتماعی، سیاسی، کودکان، تخصصی، حقوقی، مذهبی، اخلاقی، تربیتی و آموزشی در کتابخانه حوزه دین شهید آیت الله مفتح  این نمایندگی موجود است.

 

سرپرست نمایندگی تبلیغات اسلامی کیاسر تصریح کرد: تجهیز و تقویت این کتابخانه با هدف نشر و گسترش فرهنگ دینی در بین جوانان و نوجوانان، ایجاد انس و الفت در نوجوانان و جوانان نسبت به مقوله کتاب و کتاب خوانی، ترویج فرهنگ کتابخوانی، تسریع و تسهیل در دسترسی به انواع کتاب های مذهبی و دینی برای اقشار مختلف از جمله مبلغین و روحانیون، دانشجویان، دانش آموزان، بانوان، کودکان و نوجوانان می باشد.

 

 

مراسم تجلیل از مربیان قرآن در کیاسر برگزار شد

 

tajlil

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، نقی سعیدی روز  شنبه ۳ خرداد ماه سال ۹۳ از برگزاری مراسم تجلیل از مربیان قرآن مؤسسه قرآنی زینبیه (س) و خانه های قرآن کریم با حضور حجت‌الاسلام تیموری امام جمعه، حجت‌الاسلام نور الله نوری راد سرپرست این نمایندگی درمحل مؤسسه قرآنی در کیاسر خبر داد.

 

در این مراسم حجت‌الاسلام تیموری، امام جمعه بخش چهاردانگه، ضمن تقدیر و تشکر از مربیان قرآن گفت: معلمان قرآن جایگاهی بس والا دارند قدر و اندازه شما قابل اندازه گیری نیست شما جایگاه بالا دارید برای قیامت انسان هر چه فعالیت کند کم است قدر خودتان را بدانید که چقدر ارزش دارید چون مسائل شرعی و دینی و قرآنی را آموزش می دهید که این بسیار ارزشمند است.

 

وی تصریح کرد: هر مربی باید به ۴ نکته توجه کند می خواهد چه چیزی تدریس نماید؟، چرا میخواهیم بیاموزیم؟، تدریس در امر آموزش قرآن محبت و تشویق و صداقت در جذب قرآن آموزان بسیار اثر گذار می باشد و نکته آخر این که یک مربی قرآن می تواند الگو و اسوه برای دانش آموزان باشد.

 

امام جمعه کیاسر تصریح کرد: از خصوصیات اخلاقی یک مربی قرآن باید این باشد که اخلاقش نیکو ، حرفش با عملش هماهنگ باشد، انسان با نشاط باشد، با  شوق و اشتیاق حرف بزند و اهل سخن باشد.

 

در ادامه حجت‌الاسلام نورالله نوری راد بیان داشت: در نگاه غربی ها  آینده از آن تکنولوژی است، اما از نگاه ما به عنوان یک مسلمان آینده از آن دین و قرآن و معنویت است. در جامعه دینی قرآن حرف اول را می زند.

 

سرپرست نمایندگی تبلیغات اسلامی کیاسر اظهار داشت: سعی و تلاش دشمن بر جدائی بین مردم و قرآن است که در دستور کار قرار دارد. مسلما ارتباط و تعامل با قرآن و جامعه مسلمان را از سردرگمی و بیراهه رفتن نجات می دهد. قرآن چشمه زلالی است که نزدیکی با آن جان و روح را از دنیا زدگی و زنگار  جان و دل می شوید و پاک می کند.

 

یاد آور می‌شود در پایان مراسم از ۲۵  نفر از مربیان و مدرسان قرآن کریم با لوح تقدیر و  اهداء هدایا تجلیل شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.