پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تجمع مردم ساری در همدردی با مردم مظلوم غزه

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، پس از اعلام عزای عمومی توسط دولت، مردم خداجو و انقلابی مرکز مازندران در حمایت از مردم مظلوم و بی پناه غزه از ساعت ۱۴ امروز چهارشنبه ۲۶ مهر در میدان شهدای ساری تجمع کردند.

 در این مراسم، علاوه بر افشار مختلف مردم، آیت‌الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا و جمعی از مدیران، مسؤولان و کارکنان دستگاه‌های مختلف استانی و شهرستانی حضور داشتند. 

مردم ساری در این تجمع، با شعارهای “مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا” جنایت وحشیانه و ناجوانمردانه رژیم غاصب صهیونیستی در بمباران چند باره غزه به ویژه بیمارستان ها را محکوم کردند.

آنها اوج توحش و شقاوت صهیونیسم غاصب را به خاک و خون کشیدن بیش از هزار زن و مرد و کودک مجروح و پناهنده شده در بیمارستان‌ها عنوان کردند و گفتند: طبق وعده الهی، به زودی خون این مظلومان گریبان جنایتکاران صهیونیست را خواهد گرفت و نابودی آن ها را سرعت خواهد بخشید.

کشتار انسانی، قتل عام و نسل‌کشی توسط رژیم صهیونیستی فلسطینیان مردم دیار علویان را به خیابان‌ها کشاند.

 

از تمام گروه‌ها آمدند و این نشان می دهد این فجایع انسانی دل همه را به درد آورده است.

 

عزای عمومی اعلام شده و مردم دیار علویان هم باحضور پرشورشان اعلام کردند در داغ مرگ این همه انسان بی‌گناه عزادار هستند.

حضور پرشور گروه‌های مردمی در شهرهای مختلف به‌منظور حمایت از مردم فلسطین نشان‌دهنده حمایت مردم از آنان است.

زمان تجمع ساعت ۱۴ در مرکز استان مازندران اعلام شد ولی مردم زودتر از این زمان در خیابان‌ها و میدان‌های شهر حضور پیدا کردند تا به دنیا خشم انزجار خود را اعلام کنند.

 

حضور دانش‌آموزان و کودکان که به مشت‌های کوچک خود حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند در نوع خود قابل توجه بوده است.

امروز همه مردم دیار علویان آمدند تا با خلق حماسه‌ای دیگر به دنیا اعلام کنند رژیم صهیونیستی در حال دست و پا زدن پایانی است و عمر ظلم و ستم این رژیم کودک‌کش به سر آمده است.

 

پایان پیام/۸۶۰۳۴/


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.