پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تجلیل از پیشکسوتان تنیس مازندران

0

در حاشیه برگزاری فینال دومین دوره مسابقات کاسپین کاپ و با حضور امیر دریایی رئیس هیات تنیس استان مازندران از پیشکسوتان تنیس استان تجلیل شد.

امیر دریایی رئیس هیات تنیس مازندران در این آئین گفت: پیشکسوتان سرمایه ورزش هستند و ما باید با تکریم و گرامیداشت خدمات آنها تا هنگامی که در قید حیات هستند شأن و مقام آنها را حفظ کنیم.

او افزود: حفظ احترام و شان پیشکسوتان در تمامی حوزه‌ها به ویژه عرصه ورزش موجب حفظ ارزش‌های ورزشی شده و در یافتن الگو‌های حقیقی به جوانان کمک شایانی می‌کند.

دریایی با تاکید بر ترویج فرهنگ تجلیل از پیشکسوتان در جامعه، گفت: تفکر احترام پیشکسوتان باید در نسل جوان نهادینه شود و ارتباط نزدیکی بین آنان برقرار شود.

رئیس هیات تنیس مازندران در ادامه با آرزوی سلامتی برای تمامی پیشکسوتان، افزود: با حفظ الگو‌های معتبر، جامعه بدنبال رشد فضای اخلاق ورزشی در تنیس استان هستیم و امیدواریم شاهد شکوفایی تنیس در همه ابعاد باشیم.

او گفت: هدف کلی از این دیدار‌ها و تجلیل‌ها زنده نگاه داشتن یاد و خاطره پیشکسوتان ورزش است ما باید به یاد آنها باشیم و با حفظ حرمت و جایگاه، آنها فضا را برای تکریم و نکوداشت این عزیزان مهیا کنیم.

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.