پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تجلیل از سید روح الله شجاعی کیاسری در مرکز دیالیز

0

صبح پنجشنبه ۲۲ شهریورماه دکتر غلامی، رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی مازندران با سید روح‌الله شجاعی خبرنگار ساروی دیدار و پای صحبت‌هایش نشست.
در این دیدار «شجاعی کیاسری» خبرنگاری که سال‌ها با رنج بیماری فرزند دست‌وپنجه‌نرم می‌کند به مشکلات و نارسایی‌های بهداشت و درمان پرداخت، در عین‌حال از ظرفیت رسانه برای آگاهی‌بخشی عمومی سخن گفت. شجاعی جلب نظر خیرین در حوزه سلامت را راه‌کار مناسب برای جبران نارسایی‌ها در بخش تجهیزات و سرویس‌دهی مناسب به بیماران خاص عنوان کرد.
 کیاسری ضمن تشکر از تلاش کادر درمان و مدیران حوزه سلامت رفع موانع را منوط به همراهی همه بخش‌های حاکمیتی عنوان کرد.
خبرنگار ساروی در پایان، این دیدار را نشان‌دهنده اهمیت همکاری میان دانشگاه و رسانه‌ها در ارتقاء سلامت جامعه و پاسخگویی به نیازهای مردم قلمداد کرد.
دکتر فرهاد غلامی در این نشست خبرنگاران را چشم و گوش مردم و ناظرین بیدار جامعه معرفی کرده و بر اهمیت اطلاع‌رسانی مسئولانه تاکید کرد.
رییس دانشگاه علوم‌پزشکی مازندران افزود: در سال‌های گذشته کارهای خوبی انجام شد، اما فشار اقتصادی ناشی از تحریم‌ها، کاهش درآمدهای ارزی، و محدودیت‌های واردات تجهیزات گله‌مندی‌هایی را به وجود آورد، اما تلاش سیستم بهداشت و درمان همواره بر افزایش کیفیت خدمات و رضایت‌مندی مراجعین بوده است.
 دکتر غلامی ضمن استقبال از نقد سازنده خبرنگاران را عنصری امیدبخش و اعتمادآفرین در جامعه عنوان کرد و گفت: انتظار می‌رود واقعیت‌های جامعه متناسب با ظرفیت‌ها و محدودیت‌ها به مردم اطلاع‌رسانی شود.
این دیدار در مرکز بیماران کلیوی شهروند (طوبی ۲) صورت گرفت، علاوه بر مدیریت مرکز درمانی، مدیر روابط‌عمومی دانشگاه، رییس دفتر و کارشناس مدیریت روابط‌عمومی نیز حضور داشتند.
در پایان نشست صمیمی، از شجاعی کیاسری و فرزند دیالیزی ایشان تجلیل به عمل آمد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.