پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تا کنون ۱۶۷۸۰ مازندرانی از مناطق عملیاتی بازدید کردند

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار سیاوش مسلمی در بازدید از یادمان‌های شهدای نهر خین و شلمچه اظهار کرد: شهدا رسم زندگی کردن را به ما آموختند و خیل عظیمی از مردم در مناطق عملیاتی حضور پیدا کردند تا ببینند ایثارگران، رزمندگان و جوانان این مرز و بوم چه صحنه هایی را خلق کردند که امروز ایران در اوج قدرت و در آسایش و آرامش باشد.

وی با بیان اینکه دشمنان بدانند تا زمانی که مردم عاشقانه در این مناطق حضور پیدا می‌کنند و دلداده شهدا هستند ایران در امنیت است، گفت: جای جای این خاک آغشته به خون شهدا است، فضای معنوی در این مکان حاکم است و مردم در اینجا حاجت می‌گیرند و قابل وصف نیست.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه تا کسی در این مناطق حضور پیدا نکند نمی‌تواند آن را درک کند، خاطرنشان کرد: امروز شکوه و اقتدار ایران یادآور شهدایی است که در خون خود غلتیدند و برخی از خانواده های آنان هنوز هم چشم انتظار آنها هستند.

سردار مسلمی با اشاره به اینکه جوانان ایران اسلامی پا روی نفس خود گذاشتند و امروز مزد خود را گرفتند، بیان کرد: آن چیزی که ما را به خدا نزدیک می کند در راه خدا و شهدا بودن است، امروز همه کسانی که اینجا هستند در واقع رسم زندگی کردن را به فرزندان خود می‌آموزند، اگر می‌خواهیم فرزندان‌مان تربیت دینی داشته باشند و این تربیت را به آنان انتقال دهیم باید به این مناطق بیاییم و راه رسم زندگی کردن را یاد بگیریم.

وی با قدردانی از خادمان، راویان، سپاه استان، مجموعه بسیج و همه ارگان‌ها و نهادهایی که در بحث راهیان نور امسال مساعدت لازم را داشته‌اند، گفت: تا ۲۸ اسفند امسال، ۱۶ هزار و ۷۸۰ مازندرانی در قالب کاروان‌های دانش‌آموزی، دانشجویی و بسیج محلات از مناطق عملیاتی بازدید کردند.

به گزارش فارس، فرمانده سپاه کربلا در طی این بازدیدها ضمن زیارت مزار مطهر شهدا، گفت و گویی صمیمی با اقشار مختلف مردم داشت.

پایان پیام/۸۶۰۴۱/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.