پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تاکید بر رعایت عفاف و حجاب در دستگاه‌های اجرایی/ فرهنگ در سواحل مازندران صیانت شود

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سیدمحمود حسینی‌پور شامگاه یکشنبه در جلسه شورای اداری استانداری مازندران ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و امام راحل، در آستانه شهادت امام صادق(ع) اظهار کرد: نام امام صادق (ع) با علم عجین شده است و امسال هم بنا به نامگذاری سال فناوری در حوزه تولید و اشتغال سر لوحه کار خود قرار می‌دهیم.

وی با تاکید براینکه محور فعالیت مدیران باید در حوزه دانش بنیان باشد، افزود: لازم است مدیران با مطالعه آثار و مقالات دانشمندان بزرگ تکنولوژی نوین را وارد کار خود کنند.

حسینی‌پور فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر را برگ زرینی در تاریخ هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمنان دانست و گفت: عملیات بیت‌المقدس در دوران دفاع مقدس برای ایران تاریخ ساز بود.

وی با اعلام اینکه سوم خرداد امسال با تشییع شهدای گمنام این روز را برای ایثار و شهادت را تداعی می‌کند، افزود: در این برهه از زمان شعار «ما می‌توانیم» و پیام «ما مقاوم» هستیم را سرلوحه کار خود قرار می‌دهیم تا از شرایط سخت اقتصادی عبور کنیم.

استاندار مازندران ضمن قدردانی از ورزشکاران که در عرصه جهانی و آسیایی مدال‌های زرین را کسب کردند، خاطرنشان کرد: جوانان باغیرت مازندرانی همانطور که در دوران دفاع مقدس غرور آفرین حاضر شدند در صحنه‌ رقابت‌های جهانی هم با به اهتزاز درآوردن پرچم ایران افتخاراتی را کسب کردند.

این مسؤول توجه به امر ورزش را به مردم مازندران تاکید کرد و ادامه داد: ورزش همگانی باید در دستور کار مدیران و مردم مازندران قرار گیرد تا شاهد کم شدن آسیب‌های جسمی و اجتماعی باشیم.

نماینده عالی دولت در مازندران با ابراز نگرانی از کاهش رشد جمعیت در استان و مهاجرت بی‌رویه به مازندران را تهدید جدی برای فرهنگ این استان دانست و اظهار کرد: مازندران مقام آخر را در رشد جمعیت کشور دارد این موضوع نگران کننده است. مسؤولان استانی و فرمانداران با تشکیل کارگروه جمعیتی به آسیب شناسی موضوع بپردازند.

حسینی‌پور از مسؤولان دستگاه‌های اجرایی خواستار شد تا پیوست جمعیتی را در فرایند کاری خود داشته باشند.

وی به شروع طرح سالم‌سازی دریا اشاره کرد و گفت: با آزادسازی سواحل برخی تهدیدات فرهنگی مازندران را به حاشیه می‌برد. نباید سواحل به حال خودش رها شود.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه اجازه تهاجم فرهنگی به مازندران را نمی‌دهیم، خاطرنشان کرد: مجموعه دستگاه‌های فرهنگی با مدیریت فرمانداران از فرهنگ و جان مردم در سواحل صیانت کنند.

این مسؤول رعایت عفاف و حجاب و ارزش‌های معنوی در دستگاه‌های اجرای را ضروری دانست و گفت: شرایطی را برخی از همکاران اداری ایجاد می‌کنند که در شأن جمهوری اسلامی نیست. دستگاه‌های اجرایی باید مظهر ارزش باشند و این مهم توسط مدیران باید تعقیب شود.

حسینی‌پور روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی را مظهر جهاد تبیین دانست و تصریح کرد: عملکرد دستگاه‌های اجرایی در نظام جمهوری اسلامی باید برای مردم به درستی تبیین شود.

وی ضمن قدردانی از مدیران اقتصادی در مازندران گفت: اصلاح ساختار اقتصادی در حال انجام است تاکنون مازندران در سطح کشور توانست ثبات اقتصادی ایجاد کند.

استاندار مازندران با تاکید براینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی در فعالیت‌های خود برای ارائه خدمات درست به مردم باید نوآوری داشته باشند، یادآور شد: مدیران اقتصادی ضمن رصد بازار باید توجه ویژه به معیشت مردم به خصوص قشر ضعیف جامعه داشته باشند.

این مسؤول در پایان سخنانش به روسای دانشگاه علم پزشکی مازندران و بابل گفت: نباید خانواده‌ای به دلیل محرومیت از درمان درست محروم شود لازم است با  کمک خیران و دستگاه‌های حمایتی از درمان مطلوب بهره‌مند شوند.

به گزارش فارس، قهرمانان و مدال آوران ورزشی در دومین جلسه شورای اداری استان تجلیل شدند.

 /۸۶۰۰۶/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.