پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تامین ۱۸۰۰ تن کالای اساسی در مازندران

0

بابک مومنی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: ۱۷۸۵ تن کالای اساسی شامل گوشت قرمز، گوشت مرغ، سیب، پرتقال، شکر و خرما برای تنظیم بازار شب عید و ماه مبارک رمضان تاکنون تامین شده و در حال توزیع در استان است.

او با اشاره به برنامه‌های سازمان جهاد کشاورزی مازندران در تنظیم بازار استان، افزود: در اسفندماه امسال ۳ رویداد مهم انتخابات، ماه مبارک رمضان و تنظیم بازار شب عید، برنامه‌های سازمان را برای آرامش جامعه و بازار از تیرماه امسال در قالب قرارگاه امنیت غذایی انجام دادیم.

مومنی با بیان اینکه با حساسیت دوچندان، تنظیم بازار شب عید را دنبال کردیم، گفت: ۲۵۰ تن سیب و ۲۰۰ تن پرتقال برای شب عید فراهم شد که تاکنون ۱۵۰ تن سیب وارد استان شد و ۱۰۰ تن دیگر تا چند روز آینده وارد انبار‌های استان خواهد شد.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به تامین ۱۲۰ تن گوشت قرمز گرم برای مصرف شهروندان مازندرانی، افزود: ۳۰ تن از این میزان گوشت گرم تاکنون در سراسر استان توزیع شده است و این روند همچنان ادامه دارد.

مومنی به تخصیص ۴۰۰ تن گوشت مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم ۶۷ هزار و ۵۰۰ تومان به استان اشاره کرد و گفت: ۳۰ تن از این میزان مرغ تاکنون در استان توزیع شده و این نوید را به مردم می‌دهیم که هیچگونه محدودیتی در تامین اقلام اساسی شهروندان وجود ندارد و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در مناطق بالادست استان نیز قابلیت توزیع دارد.

او از تامین ۸۰۰ تن شکر خانوار برای مصرف ماه مباره رمضان و ایام پایانی سال در استان خبر داد و افزود: ۱۵۸ تن از این میزان شکر تاکنون خریداری شده و از طریق مباشیرین در حال توزیع در بین مردم است.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: ۱۰ تن خرما برای تنظیم بازار این محصول خریداری شده و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

این مسؤول با بیان اینکه نگرانی از بابت تامین اقلام اساسی در استان وجود ندارد از شهروندان خواست برای تداوم آرامش بازار متناسب با نیاز خانوار خرید خود را انجام دهند.

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.