پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تامین آب ۱۲۹ روستای مازندران با طرح محرومیت‌زدایی بسیج

0

به گزارش خبرگزاری فارس از بهشهر، سردار احمد برسلانی  جانشین فرمانده سپاه کربلا در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های محرومیت‌زدایی قرارگاه پیشرفت و آبادانی در مسجد روستای پجیم هزارجریب بهشهر اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با توجه به تدابیر و فرمایشات امامین انقلاب دست به اقداماتی در جهت ساختن زیرساخت‌ها، احداث راه‌ها و پل‌ها و تمامی امکاناتی که مردم در آن سهیم هستند، تحت عنوان قرارگاه‌های مختلف از جمله قرارگاه خاتم انبیا، زده که در همین راستا کارهای بزرگ با همت مردم انجام می‌دهد.

وی افزود: قرارگاه بعدی ما قرارگاه محرومیت‌زدایی است که ذیل بسیج سازندگی سپاه پاسداران مشغول فعالیت در تمامی زمینه‌ها با هزینه کمتر و کمک گروه‌های جهادی است.

جانشین فرمانده سپاه کربلا تصریح کرد: در سال جاری ۱۲۹ روستا به همت قرارگاه محرومیت‌زدایی و با کمک بسیجیان و آبفا اقداماتی برای تامین نیازمندی‌های آب روستاها را در دستور کار دارد.

سردار برسلانی ادامه داد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی از سال ۹۵ مشغول فعالیت و گام‌های موثری در بخش کشاورزی، فرهنگی، اجتماعی و زیربناهای زیرساختی و رفع  نیازمندی‌های مردم عزیز برداشته است.

برسلانی افزود: می‌دانیم بیشترین دستاوردی که انقلاب اسلامی داشته در بخش فنی و علم و فناوری و پزشکی اخیرا با توجه به چند سال اخیر بحث بیماری منحوس کرونا در ساختن واکسن قابل مشاهده است.

جانشین فرمانده سپاه کربلا تصریح کرد: باید هوشیار باشیم در این جنگ روانی فریب دشمن را نخوریم و تا به هدفش نرسد.

 سردار برسلانی یادآور شد: امروز اجازه ندادیم تا در منطقه تمام آن اهدافی که دشمن داشت از جمله داعش بر اهداف ما غلبه کند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا افزود: در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند هر جایی دولتمردان  نیاز به کمک دارند کمک برساند و با همت مردم و تلاش مسؤولان زمینه‌ساز ظهور امام زمان عج و تشکیل تمدن جمهوری اسلامی در سراسر جهان باشیم.

 /۸۶۰۳۴/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.