پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تاریخ انقلاب اسلامی را با روشنگری تبیین کنیم

0

به گزارش خبرنگار مهر سرهنگ محمدرضا خمسیه چهارشنبه شب در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سال هفته دفاع مقدس با بیان اینکه با قدرشناسی، تجلیل و تکریم از حماسه سازان انقلاب اسلامی افزود: مکتب عاشورا را به برکت خطبه‌های ارزشمند زینب کبری و امام سجاد (ع) داریم که قیام عاشورا زنده شد زیرا دفاع مقدس امتداد قیام عاشورا برگرفته از سیره اهل بیت (ع) است.

فرمانده سپاه رامسر با اشاره به اینکه رزمندگان اسلام با اقتدا به امام حسین در دفاع مقدس با دشمنان جنگیدند، تصریح کرد: تلاش کنیم نسل‌های جدید که بخش اعظمی از جامعه هدف جوانان هستند با ارزش‌ها و آثار دفاع مقدس به خوبی آشنایی پیدا کنند.

سرهنگ خمسیه گفت: امروزه به واسطه دشمنی‌های دشمنان که دست به تحریف انقلاب زدند وظیفه سنگینی داریم تا با ابزارهای رسانه‌ای که توسط دشمن مدیریت می‌شود آگاهانه و مقتدرانه برخورد کنیم و با روشنگری تاریخ انقلاب اسلامی ذهن جوانان را روشن کنیم.

وی درباره برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس افزود: این برنامه‌ها به صورت مکتوب و مجازی با برنامه‌های متنوع و هنرمندانه جهت تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: ۱۰۰ عنوان و ۴۴۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان رامسر برگزار می‌شود تا دفاع مقدس ماندگار و باقی بماند.

وی با بیان اینکه در عرصه‌های مختلف با تفکر جهادی مشغول به کار هستیم گفت: نمایشگاه آثار دفاع مقدس در ورودی ادارات مهیا شود و با تئاتر خیابانی، نصب المان‌های ثابت در شهر، دیوار نویسی و دیوار نگاری به صورت ثابت و غبار روبی مزار شهدا ارزش‌های دفاع مقدس تبیین شود.

کد خبر 5025990
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.