پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تاثیر بر افکار عمومی تلاش دشمن برای ضربه زدن به کشور/ مدیریت جهادی راه حل موانع و مشکلات موجود است

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، سردار رمضان شریف مسؤول روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران عصر امروز در هجدهمین یادواره ۴۵ شهید دهستان کسلیان بخش زیراب شهرستان سوادکوه که در روستای لاجیم برگزار شد با اشاره به اینکه شهدا ناظر هستند و در یادواره‌های شهدا باید به شهدا گزارش اجمالی دهیم، اظهار کرد: مهم‌ترین چیزی که در یادواره شهدا مورد نظر است، ارائه گزارش اجمالی به شهدا که آنها ناظر هستند و پاسخ به این سوال که آرمان‌های شهدا را انجام دادیم، است.

وی با بیان اینکه در مناطق مختلف کشور، دشمنان با طراحی‌های گوناگون و جنگ تحمیلی ۸ ساله، تحریم‌ها و ایجاد داعش قصد داشتند، نیت‌های شوم خود را در کشور پیاده کنند، گفت: همه تلاش‌های آنان این است که از پنجره‌ای وارد شوند و ملت را به عقب برگردانند اما شهدا شاهد هستند تا دشمنان قدم به قدم عقب نشستند و امروز خبری از صدام و ژنرال‌های آموزش دیده شرق و غرب نیست.

شریف افزود: یکی از آرمان‌های شهدا، بازکردن راه کربلا و‌ نجات مردم شیعه عراق از صدام بود.

مسؤول روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران گفت: فرزندان این ملت آنچنان قدرتی برای نظام اسلامی ایجاد کردند که دشمن جرأت و هوس تهاجم نداشته باشد و  آمریکا در مصاف با فرزندان این ملت، طعم شکست را از شاگردان مکتب امام خمینی (ره) چشیدند.

سخنگوی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه رژیم صهیونسیتی نخستین‌بار تحقیر شد و امروز صهیونیست‌ها از هر زمان دیگری ضعیف‌تر و دچار وحشت بیشتری هستند، خاطرنشان کرد: مردی از جنس شهدا و فرماندهان دوران دفاع مقدس وارد میدان شد و با تشکیل جبهه مقاومت و یاری انسان‌های خالص، طومار داعش و النصره را پیچید که تحلیل‌گران هنوز در تحلیل آن ماندند.

شریف با بیان اینکه شاهد بودید که سردار سلیمانی قهرمان امت اسلام در یادواره شهدای لنگرود بیان کرد که «تا سه ماه دیگر اثری از داعش باقی نمی‌ماند» و همه ما شاهد تحقق این بیان بودیم، اظهار کرد: امروز در کرانه باختری رود اردن، فلسطینی‌ها رژه رفتند و تمثال سردار سلیمانی را بر دست گرفتند که پیام انقلاب اسلامی و آثار خون شهدا است.

وی با اشاره به اینکه همه تلاش دشمن با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای و تاثیر بر افکار عمومی است و آنها تقریبا از حمله نظامی دست کشیدند و ناامیدی مردم از نظام اسلامی در اولویت دشمنان است، بیان کرد: از کوچکترین حادثه در کشور برای خلق ماجرا و  اثرگذاری بر افکار عمومی بهره‌مند می‌شوند و این مسئله همان خط فکری رسانه‌ای دشمنان است.

مسؤول روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه شرایط برای آینده امیدوار‌کننده و صددرصد فراهم است، گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی بر پایه ساختارهای قدرتمندی که در گام اول ایجاد شد، می‌توانیم آینده کشور را به مرحله‌ای برسانیم که در خیال دشمن هم نمی‌گنجد.

شریف افزود: دشمن تلاش کرد که تا سردار سلیمانی را تخریب کند ولی ملت فعالیت‌های ایشان را زیر نظر داشت و هنگامی که دشمن خطای استراتژیک را در شهادت سردار سلیمانی مرتکب شد ملت هوشمندانه با استقبال‌های عظیم حق مطلب را ادا کردند چرا که ملت ما قدر خادمان خود را خوب می‌داند.

وی با اشاره به اینکه موانع بزرگی را در انقلاب اسلامی پشت‌سر گذاشتیم و با تلاش فرزندان ملت، دشمن خاکریز خود را هزاران کیلومتر آن طرف مرز مستقر کرده است، گفت: اگر با مدیریت جهادی، توانمندی‌های کشور به کار گرفته شود، مشکلات قابل حل است و دشمن اعلام کرد که دلیل آمریکا در ترور شهید سلیمانی آن بود که ایشان حلقه وصل مردم با نظام اسلامی بود.

 /۸۶۰۱۵/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.