پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تئوریزه‌سازی خشونت مقدس پروژه معاندان است/ فعال‌سازی قرارگاه رسانه‌ای مقابله با تهدیدات فرهنگی در مازندران

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، روح الله سلگی صبح امروز در جمع فعالان جبهه انقلاب مازندران اظهار کرد: راهبرد فعلی استکبار در مواجهه با ایران اسلامی تشدید جنگ رسانه‌ای با هدف تغییر جریان فکری نسل جدید است.

وی با اشاره به سابقه کینه‌توزی‌های استکبار و پادوهای آن علیه انقلاب اسلامی، تداوم آن را ناشی از خوی درندگی  مظهر شیطان بزرگ دانست و افزود: با مدد الهی و هدایت‌های داهیانه امام و رهبری تمامی توطئه‌های شوم استکبار علیه انقلاب در طول ۴۳سال گذشته به شکست انجامید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با یادآوری فتنه انگیزی استکبار در حوادث اخیر با همراهی لشکر سایبری، بیان کرد: در فتنه اخیر فضای مجازی و شبکه گسترده رسانه‌ای خارجی و داخلی جبهه واحدی را علیه ایران اسلامی شکل دادند.

این مسؤول گفت: هم اکنون ۳۶۰ شبکه ماهواره‌ای در حمایت کامل ملث شوم آمریکا، رژیم صهیونیستی و سعودی مسؤولیت سمپاشی علیه افکار عمومی ایران را بر عهده دارند.

سلگی با اشاره به هماهنگی کامل اجزای بیرونی و داخلی فتنه در ایجاد اغتشاش و آشوب‌های گسترده در کشور افزود: هماهنگی در پیشبرد پروژه براندازی از سوی لیدرهای  جنگ ترکیبی، بیانگر سازمان یافتگی فتنه و عزم معاندان در تجزیه طلبی و تکه تکه کردن ایران بود.

وی از شکست کامل پروژه معاندان در واقعه اخیر خبر داد و افزود: شکست معاندان در فتنه اخیر به معنای پایان فتنه انگیزی آنان نیست و ما باید همواره در عرصه جنگ نرم هوشیار و آماده دفاع باشیم.

سلگی اظهار کرد: تئوریزه کردن خشونت مقدس از سوی برخی سلبریتی‌ها و معاندان با هدف انتقام از پاسداران امنیت و بالندگی ملت اوج ذلت و طینت پست دشمنان را در این واقعه آشکار کرد.

معاون استاندار مازندران با اشاره به ظرفیت‌های سرشار رسانه‌ای کشورمان در رویارویی با جبهه استکبار خاطرنشان کرد: جریان انقلاب باید با تشکیل پدافند موثر و اطمینان بخش در عرصه رسانه از مرزهای فرهنگی کشور جانانه دفاع کند.

وی از ایجاد قرارگاه رسانه‌ای در مازندران خبر داد و افزود: راه‌اندازی این قرارگاه ظرفیت‌های قانونی و جهادی در عرصه رسانه را برای مقابله با ترفندهای فرهنگی معاندان فعال خواهد کرد.

سلگی اظهار کرد: جریان انقلاب نباید مرعوب هجمه‌های فرهنگی معاندان شود و باید تکلیف انقلابی خود را در پاسداری از مرزهای ایمانی و معنوی ایران اسلامی انجام دهد.

پایان پیام/۸۶۰۳۱/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.