پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تأکید بر بهره‌گیری ظرفیت از شرکت‌های دانش‌بنیان بر حل مشکلات مردم

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، به نقل از روابط عمومی سپاه کربلا، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا از شرکت البرز افراز طبرستان بازدید و از باورمندی‌ها و تلاش‌های دغدغه مندانه جوانان با اراده این شرکت قدردانی کرد.

وی در این بازدید اظهار کرد: بهره‌گیری از ظرفیت جوانان نخبه در عرصه‌های مختلف راه‌برون از مشکلات است.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به شعار سال و حمایت و پشتیبانی از شرکت‌های دانش بنیان و نیز جوانان متعهد و مبتکر ایران اسلامی،گفت: این یکی از شرکت‌های دانش بنیان در حوزه نرم‌افزار و طراحی نرم‌افزاری‌های کاربردی در سطح کشور بوده که در نوع خود بی‌نظیر  است.

مسلمی با بیان اینکه جوانان نخبه و علاقمند به خدمت صادقانه به مردم و انقلاب در این شرکت گرد هم جمع شدند تا بتوانند  مشکلات کشور را حل کنند، افزود: این شرکت توفیقات بسیار خوبی در حوزه تولیدات نرم‌افزاری داشته است.

وی در ادامه با اشاره به ارائه خدمات این شرکت،گفت: بخشی از خدمات این شرکت در حوزه رونق اقتصادی و  بحران‌ها است که جا دارد مسؤولان به این جوانان و این چنین شرکت‌های دانش‌بنیانی توجه ویژه داشته باشند.

فرمانده سپاه کربلا راه‌برون رفت از برخی مشکلات را استفاده از ظرفیت جوانان خلاق و بهره‌گیری از تکنولوژی روز جامعه و دنیا دانست و افزود: مجموعه سپاه به عنوان نهاد مردمی در کنار مردم، دغدغه مشکلات مردم را دارد که با حمایت و بهره‌گیری از این شرکت‌های دانش‌بنیان، به رفع مشکلات در استان می‌پردازند.

مسلمی با تاکید بر اینکه حمایت از جوانان در عرصه‌های مختلف می‌تواند حلال مشکلات باشد، خاطرنشان کرد: بخشی دیگر از خدمات این شرکت در حوزه نرم‌افزاری مبارزه با فساد، رفع فساد و از بین بردن زمینه‌های فساد در جامعه با ارائه خدمات آسان و رایگان است.

وی تاکید کرد: باید بیش از گذشته به این شرکت‌های دانش‌بنیان، جوانان انقلابی و همیشه در صحنه توجه شود.

 /۸۶۰۳۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.