پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بیگانگان توسط جریان نفوذ ‌خواص بر کشورها مسلط می‌شوند

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه بیگانگان توسط جریان نفوذ ‌خواص بر کشورها مسلط می‌شوند و این ماحصل بی عدالتی است، گفت: حق کشاورزی که با زحمت کار می‌کند و به حق خود نمی‌رسد، باید ادا شود.

امیرحسین قاضی زاده شامگاه دوشنبه ۱۱ تیر در مراسمی که در جمع مردم در میدان طالقانی قائمشهر برگزار شد اظهار کرد:  قدرت الهی منشاء نظام دینی ماست؛ شیطان تلاش می‌کند تا راه‌های اغوا کننده را در مسیر انسان قرار دهد تا راه سعادت را طی نکند.

وی با بیان اینکه عدالت یعنی توزیع فرصت‌های برابر که جامعه در آن رشد کند، افزود: در گذشته برای اینکه به منابع ثروت دیگران دست پیدا کنند جنگ می‌کردند اما استعمار جدید با ۱ میلیارد دلار تبلیغات در جریان سازی فکری و تبلیغات رسانه‌ای به مسائل مردم دست می‌گذارند و افرادی که به آنها وابستگی فکری دارند آنها را مسلط می‌کنند.

وی با اشاره به خدمات شهید رییسی گفت: شهید جمهور افتخار می‌کرد که سرباز مردم باشد و هرجا مشکلی بود تلاش می‌کرد تا مشکل را مرتفع کند و خدا به شهید رییسی نمره قبولی داد.

رییس بنیاد شهید کشور گفت: ما مدیریت رفاقتی، باندباز و قرینه‌ای را دیده‌ایم و پیش از این چند بار دولت مردمی تشکیل دادیم و به عقب بر نمی‌گردیم.

قاضی زاده هاشمی افزود: امروز حمایت از جلیلی حمایت از مصداق نیست حمایت از خط نورانی است و حق مردم است که انتخاب کنند.

وی گفت: امیدوارم همه دست به دست هم دهیم، هیچ موفقیتی بدون مجاهدت نصیب کسی نمی‌شود، بصیرت بخشی و آگاهی سازی در جامعه باید انجام شود و بدون رحمت الهی در هیچ حوزه‌ای موفق نمی شویم.

بیگانگان توسط جریان نفوذ ‌خواص بر کشورها مسلط می‌شوند

رییس بنیاد شهید کشور گفت: کارخانه نساجی چند سال بسته بود و آیت‌الله رییسی به روال اداری اکتفا نکرد، همچنین اتمام  بیمارستان رازی نیز عزم و اراده شهید رییسی بود.

قاضی زاده هاشمی با تاکید بر خدمات شهید جمهور گفت: کسی که لباس خدمت به تن می‌کند خواب ندارد و آیت الله رییسی می‌گفت: نگو نامه نوشتم، پیگیری کردی؟کار باید به نتیجه برسد، اگر لازم باشد ۱۷ بار به شهری می‌روم تا مشکل آن شهرستان حل شود.

وی به خدمات دیگر شهید جمهور اشاره کرد وگفت: آبرسانی به جنوب، احیای کارخانجات و کاهش ۵۰ درصدی بیکاری از جمله اقدامات رییسی بود.

بیگانگان توسط جریان نفوذ ‌خواص بر کشورها مسلط می‌شوند

وی گفت: در این انتخابات با رای به جلیلی نه به اشرافیت می‌گوییم تا نتیجه رضایت خدای رحمان ایجاد شود.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.