پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بیش از ۱۰۰ روز بحرانی برای نساجیِ مطهری/ فولاد نساجی را ذوب کرد!

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاهای کشور جام خلیج فارس از ساعت ۲۱:۳۰ پنجشنبه با برگزاری دیدار فولاد و نساجی در ورزشگاه فولاد آره‌نای اهواز پیگیری شد.

نساجی امشب در شرایطی به اهواز رفت که در ۱۰ بازی اخیر خود بردی نداشته و ۴ مساوی و ۶ شکست کسب کرده و آخرین پیروزی قائمشهری‌ها به هفته چهاردهم و بازی برابر تراکتور بر می‌گردد.

شاگردان مطهری بیش از ۱۰۰ روز است که بردی را کسب نکردند و همین موضوع سبب شد تا نساجی روزهای بحرانی را با مطهری کم تجربه سپری کند.

ترکیب فولاد خوزستان:

کریستوفر کنت، مجتبی نجاریان، محمدامین حزباوی، محمد نژادمهدی، وحید حیدریه (77- سعید آقایی)، حمید بوحمدان (77- آلکس آلگریا)، محمد آبشک (62- سینا مریدی)، احسان پهلوان، علیرضا کوشکی (77- محمدرضا غبیشاوی)، ساسان انصاری و روبرتو تورس (80- علیرضا باویه)

سرمربی: علیرضا منصوریان

ترکیب نساجی مازندران:

علیرضا حقیقی، احسان قهاری، امیرمهدی جانملکی، علی شجاعی، صابر حردانی (46- حسین زامهران)، ایوب کلانتری (86- آاداما نیان)، احمد عبدالله‌زاده (57- محمد شریفی)، حامد شیری، مهرداد عبدی (69- علی داوران)، رضا جعفری (86- مرصاد سیفی) و عبدالکریم اسلامی

سرمربی: حمید مطهری

در نهایت امشب رویارویی نمایندگان فوتبال شمال و جنوب با برتری ۲ بر صفر به سود فولاد خوزستان خاتمه یافت.

محمدامین حزباوی در دقیقه 43 با یک ضربه سر دیدنی تیمش را پیش انداخت و ساسان انصاری در دقیقه 82 گل دوم را زد.

فولاد خوزستان با این برد 34 امتیازی شد و در جایگاه هفتم جدول قرار گرفت و نساجی با ۲۴ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد.

شرح گل‌ها :

1-0 (فولاد): روبرتو تورس از روی ضربه ایستگاهی توپ را به محوطه جریمه نساجی فرستاد و محمدامین حزباوی مدافع جوان فولادی‌ها با یک ضربه سر تماشایی به زوایه مخالف تور دروازه نساجی را لرزاند تا فولادمردان را پیش بیندازد.

2-0 (فولاد): در پی دفع ناقص مدافعان نساجی توپ به ساسان انصاری رسید و ضربه زمینی این بازیکن گل دوم را برای فولاد خوزستان رقم زد.

به گزارش فارس، حالا دیگر نساجی آن ابهت همیشگی را ندارد و باید دید تیم مدیریتی باشگاه تا چه زمانی قصد صبوری دارند و چه زمانی سرانجام دست به تغییر کادر فنی خواهند زد.

نساجی بیش از ۱۰۰ روز است که بردی را کسب نکرده و حالا نساجی چه در خانه و چه در بیرون از خانه یک بازنده به‌شمار می‌رود.

پایان پیام /۸۶۰۵۹/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.