پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بیشتر بارش برف هفته جاری در کیاسر/پیش‌بینی پایان هفته‌ای برفی و سرد در مازندران

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، احمد اسدی امروز در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین بارش باران مربوط به قائم‌شهر ۲۰ و ساری ۱۹میلی‌متر بوده است.

وی افزود: در این مدت بیشترین برف از کیاسر با ارتفاع ۲۱، پل‌سفید ۱۵ و آلاشت ۹ سانتی‌متر به ثبت رسید.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه دمای هوای ساری در سردترین ساعت به دو درجه بالای صفر رسید، اضافه کرد: کمینه دمای هوای استان نیز طی ۲۴ ساعت گذشته مربوط به بلده ۱۸، کجور ۱۲، سیاه‌بیشه ۱۰ و آلاشت ۹ درجه سانتی‌گراد زیر صفر بوده است.

این مسؤول با بیان اینکه آسمان مازندران طی امروز و فردا عمدتاً صاف تا نیمه‌ابری است، مازندران، یادآور شد: از فردا شب شرایط برای ابرناکی هوا مهیا شده که انتظار داریم شاهد بارش‌های پراکنده به‌ویژه در غرب استان باشیم.

اسدی تصریح کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از روز چهارشنبه بارش‌ها در سطح مازندران گسترش یافته و تا روز جمعه مناطق شرقی استان را در برمی‌گیرد که انتظار داریم در این مدت شاهد بارش باران، بارش برف، وزش باد و کاهش دمای هوای استان باشیم.

وی ادامه داد: جاده‌های کوهستانی استان علاوه بر ریزش برف گاهاً مه‌آلود و با کاهش دید همراه بوده و سطح جاده‌ها لغزنده خواهد بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران در پایان گفت: دریای مازندران امروز به‌صورت افزایش موج و از روز چهارشنبه مواج پیش‌بینی می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.