پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بیانیه گام دوم انقلاب توسط رسانه ها در جامعه تبیین شود

0

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، جمعه شب پس از ضیافت افطار بسیج رسانه شهرستان بهشهر به مناسبت ارتحال امام و بزرگداشت ۱۵ خرداد افزود: تبیین مبانی دینی و اسلامی، از وظایف مهم اهل رسانه است و باید در بخش‌های مختلف روشنگری شود.

وی با بیان اینکه در آستانه رحلت امام قرار داریم و شخصیت امام برکسی پوشیده نیست؛ اظهار داشت: عظمت امام بالا و اثرگذار است و انقلاب ما با رهبری امام راحل، تغییرات عجیبی در جهان ایجاد کرد.

این مسئول با بیان اینکه خط و راه امام را خطری جدی تهدید می‌کند که در زمان پیامبر هم بود؛ یادآور شد: باید در راستای فکر و اندیشه امام تبیین مناسب انجام و رسانه‌ها در این بخش روشنگری کنند.

حجت الاسلام حسینی کوهستانی، خط امام را نجات بخش بشریت دانست و گفت: امام حکومتی به نام انقلاب اسلامی ایجاد کرد و وظیفه روحانیت و رسانه حرکت در مسیر ارزش‌های انقلاب و تبیین اندیشه‌های امام راحل و رهبری است.

وی ادامه داد: بیانیه گام دوم رهبری مهم است و با واقعیت‌های موجود در جامعه هماهنگ شده است و باید رسانه در این بخش وارد عمل شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد افزود: بیانیه گام دوم انقلاب، امید، خودآگاهی تاریخی و جوان گرایی را مطرح کرده است و نیازمند روشنگری رسانه و روحانیت برای اطلاع رسانی و تبیین مناسب است و باید در این بخش تلاش شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.