پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بیانبه مشترک امام جمعه، بخشدار و فرماندهی سپاه چهاردانگه به مناسبت ایام الله دهه فجر

0

بیانبه مشترک امام جمعه، بخشدار و فرماندهی سپاه چهاردانگه به مناسبت ایام الله دهه فجر

بسم الله الرحمن الرحیم

جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا
حق آمد و باطل نابود شد به درستی که باطل خود سزاوار محو و نابودی است.

پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357،بدون شک یک معجزه الهی و انفجار نور بود که به دست مردی الهی و با تکیه بر ایمان مردم ، تمامی معادلات دنیای مادی را برهم زد.

 

انقلاب اسلامی ،قیام ملت ایران در راه خدا بود؛قیامی که جز با نصرت الهی به نتیجه رسیدن و پیروزی آن ممکن  نبود.

با انقلاب اسلامی ایران،اسلام تجدید حیات نمود و چشم امید تمامی مسلمانان،مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت.

در پرتو انقلاب اسلامی،ملت ایران به استقلال  کامل سیاسی دست یافت و از عزت ملی  برخوردار گشت،انقلاب اسلامی به دوران سیه روزی، سرخوردگی تاریخی و تحت سلطه اجانب بودن ملت ایران پایان داد و طعم آزادی واقعی را به او چشانید.به برکت انقلاب اسلامی ، ملت ایران در پرتو ایمان به خداوند به خودباوری و اعتماد به نفسی حیرت انگیز دست یافت که در پرتو آن  توانست؛توطئه های بزرگ و فتنه های عظیم علیه انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی را،یکی پس از دیگری با شکست مواجه سازد.

در جریان این استقلال، بالندگی و تحول¬خواهی، نقش و جایگاه جوانان از شروع نهضت تا پیروزی انقلاب اسلامی، از هشت سال دفاع مقدس تا امروز و در تمام برهه‌های حساس انقلاب بر احدی پوشیده نیست.

جوانان برومند این مرز و بوم بوده اند که با همت والای خود در همه‌عرصه ها با تمام توان عزت و سربلندی ایران اسلامی را رقم زده‌اند.

 

ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جوانان رشید ایرانی به منزله یک منبع غنی از استعدادهای بزرگی است که باید شناخته، شکوفا و بالنده شود تا مسیر پیشرفت و اعتلای کشور هموار، و عظمت این جریان فکری و انقلابی بر همگان آشکار شود. توجه شایسته به جوانان، دمیدن روح امیدواری و زنده نگه داشتن بلندپروازی در آنها و جلب مشارکت جدی‌شان در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و … نیاز مبرم امروز جامعه ایرانی است که بیش از همیشه ضرورت آن احساس می‌شود.

دشمنان خارجی،جریان ضد انقلاب و منحرفان داخلی،تلاش می کنند تا با تحلیل های غلط، دستاورد های انقلاب را ناچیز و کم ارزش جلوه دهند،که این ناشی از عصبانیت جبهه ی استکبار و جریانهای ضد انقلاب  نسبت به موفقیت های نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 

جمهوری اسلامی در پرتو پیشرفت های داخلی و با شکل دهی به دو پدیده مبارک مقاومت اسلامی در منطقه و بیداری اسلامی در جهان اسلام،به قدرت راهبردی در منطقه تبدیل شده است که این قدرت ، آینده ای درخشان را نوید می دهد.

نظام استکباری آمریکا و غرب گرایان فرومایه باید این اصل اساسی را همیشه بدانند که امروز به برکت عمل به وصایای امام راحل (ره) و هدایت‌های روشنگرانه رهبری معظم انقلاب و با توجهات حضرت ولیعصر(عج) انقلاب اسلامی به جهان صادر شده و انشاءالله در آینده‌ای نه چندان دور ملت ایران با نقشه راه در مسیر گام دوم انقلاب، شاهد اضمحلال حکومت‌های شیاطین استکباری و زیاده‌خواه خواهیم بود.

 

اینجانبان فرا رسیدن ایام فرخنده و مبارک دهه فجر را به تمامی ملت شریف و شهید پرور ایران و استان لاله خیز مازندران به خصوص مردمی غیور و انقلابی بخش چهاردانگه، شهر کیاسر تبریک و تهنیت عرض نموده و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان بهمن ۵۷ و سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و یارانش، با آرمان‌های امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تجدید میثاق کرده و امید آن داریم که با همدلی و وحدت بیش از گذشته در عرصه علم و سازندگی رو به سوی افق‌های روشن حرکت نموده و در جهت تهذیب، خود سازی و علم اندوزی، تلاش مضاعف نموده و در آینده با علم و معرفت بیشتر در جهت ارتقای همه‌جانبه در پیشرفت کشور عزیزمان ایران اسلامی کوشا باشیم.

والسلام علی من اتبع الهدی
۱۲ بهمن ۱۴۰۰

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.