پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بوستان جنگلی ۶۰ هکتاری ایجاد می شود/ افزایش ۲ برابری بودجه

0

رفائیل آزادیان در گفتگو با خبرنگار مهر با تبریک عید سعید قربان و تقدیر از تلاش‌های کادر درمانی در راستای تأمین سلامت مردم به بودجه شهر نوشهر اشاره کرد و گفت: بودجه شهرداری در سال قبل ۴۰ میلیارد تومان بوده و خوشبختانه در دوره پنجم شورا، تمامی بودجه مصوب کامل محقق شده است.

وی با اظهار اینکه در دوره‌های قبلی شورا شاهد عدم تحقق کامل بودجه بودیم، افزود: در سال گذشته حدود ۱۰ میلیارد تومان متمم به بودجه الحاق و افزوده شد و در مجموع حدود ۵۰ میلیارد تومان از بودجه مصوب شده محقق شد که نشانه حس مسئولیت پذیری و تلاش همکاران شورایی و شهرداری بوده است.

وی با عنوان اینکه نسبت بودجه در سال گذشته ۵۳ درصد جاری و ۴۷ درصد عمرانی تعیین شده بود، اظهار داشت: با مدیریت صورت گرفته یک درصد از بودجه جاری به عمرانی تخصیص و افزوده شده است.

آزادیان با بیان اینکه میزان بودجه شهرداری در سال جاری ۸۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است، افزایش دو برابری بودجه را نشان از شناسایی ظرفیت‌های درآمدزایی و مالی دانست و آن را ارزشمند برشمرد.

ایجاد دو پارک جدید و بزرگ در نوشهر

رئیس شورای شهر نوشهر با اشاره به توسعه پارک‌ها و تفرجگاه‌ها در شهر نوشهر گفت: در شرق نوشهر و در نوار ساحلی آزاد شده موسوم به کپورچال در صورت واگذاری عرصه نسبت به ایجاد بوستان و پارک و تأمین زیرساخت‌ها اقدام می‌شود.

وی ادامه داد: در غرب نوشهر و منطقه هلستان با تأمین زمین مورد نیاز و تملک آن، بوستان تفرجگاهی در این منطقه ایجاد می‌شود که به توسعه فضای سبز کمک می‌کند.

وی ایجاد پارک ۶۰ هکتاری در چشمه گردو با نمای بصری زیبا را ظرفیت ارزشمندی برای توسعه گردشگری دانست و گفت: این منطقه به پارک جنگلی تبدیل خواهد شد و در این راستا با توجه به الزامات برنامه پنجم و ششم توسعه و در راستای تعامل با منابع طبیعی، مجوزهای لازم اخذ شده است و بزودی شاهد اجرای این پارک جنگلی خواهیم بود.

آزادیان با عنوان اینکه ایجاد پارک ۶۰ هکتاری سبب رونق گردشگری می‌شود، گفت: این پارک سبب می‌شود تا نوشهر مقصد سفر گردشگران داخلی و خارجی شود.

کد خبر 4986570
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.