پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بودجه فرهنگی برای حمایت از هنرمندان قابل توجه نیست

0

به گزارش خبرنگار مهر، محمود شالویی شامگاه سه شنبه در جمع اهالی فرهنگ و هنر شهرستان بهشهر در اداره ارشاد بهشهر با بیان اینکه بودجه فرهنگ، بودجه قابل توجهی نیست تا از هنرمندان حمایت شود افزود: ما متعلق به همین هنرمندان هستیم و باید برای برطرف کردن مشکلات تلاش کنیم.

وی با اشاره به هشت ماه حضور خود در استان مازندران گفت: در این مدت با کمبود اعتبارات مختلف مواجه بودیم و خوشبختانه اکنون مشکلات در حال برطرف شدن است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه بودجه فرهنگ، بودجه قابل توجهی نیست تا از هنرمندان حمایت شود؛ یادآور شد: هنرمندان باید با تلاش خود را معرفی کنند.

شالویی بیان داشت: در کنار همه مشکلات، تلاش برای اهالی فرهنگ و هنر از وظایف مهم ماست و تلاش داریم برای نام آوران هنر کارهای مؤثر انجام دهیم و در بسیاری از موارد امکانات محدود است و باید با همکاری تلاش کنیم تا جریان هنری را گسترش دهیم.

شالویی افزود: خوشبختانه هنرمندان بواسطه هنر و هدفی که در این حوزه دارند؛ جلوتر از ما هستند و ما در مقامی نیستیم که حمایت همه جانبه داشته باشیم و بودجه ما تکاپوی هنر ما نیست؛ اما تلاش می‌کنیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: باید آنچه می‌توانیم انجام دهیم و براساس قولی که می‌دهیم؛ عمل کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.